25 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Herfst27

Herkenbaar! Onze zoon kwam vanochtend om 5 uur. Ik heb de dutjes maar meege ...
Is dit niet normaal 😂? Haha mijn dochter wordt bijna altijd wakker tussen 5-6 uur. Ik dacht dat dat normaal was 😂Ik begin meestal met werken rond 7.30 dus ik vind het niet zo erg.

één jaar geleden

Ik merk het vooral savonds, ineens is het ritme helemaal weg. Normaal slaapt ze rond 19h-20h, nu is soms nog tot 23h wakker. Is er iemand inmiddels al uit de slaapregressie? En hoe lang duurde het? 🙈

één jaar geleden

Reactie op LisaLucyxx

Ik merk het vooral savonds, ineens is het ritme helemaal weg. Normaal slaap ...
Ja hier zitten we er ook middenin… inmiddels dag 3 😭

één jaar geleden

Poeh, ja ik vind dit ook een pittige tijd. M'n meissie sliep echt heel goed maar vanaf 4 maanden een en al gerommel met af en toe een paar goede dagen. Ik weet nog van m'n oudste dat het met 9 maanden beterde 😅 En wat het nou is? Geen idee! Ik gooi het maar op "vanalles". Haar 4e tandje komt door, ze kruipt razendsnel, loopt langs de bank en tafel, zit goed rechtop... dus tja dat zal allemaal wel meespelen. Hier valt ze wel goed in slaap maar kan ze de slaapjes niet meer koppelen. Ook in de nacht is ze steeds wakker. Met een knuffel, speentje of de borst wel goed te troosten en weer in slaap te krijgen maar ik zou inmiddels wel echt heel graag weer een blok van 3 a 4 uur willen maken 🙈

één jaar geleden

Humeurig is hier ook. Zoontje kan al optrekken tot stand, kruipen op handen en knietjes en zelf gaan zitten. Heel veel zeveren. Echt doorweekte romper paar x per dag en slaapjes zijn korter en smiddags gillend wakker na zn slaapje en savonds ook vaak elke 5 min weer wakker en gaat ie zitten en laat ie zich weer ploffen😂🤷🏻‍♀️. We moeten er maar gewoon weer doorheen