11 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 9 maanden (18-12) slaapt nu s ochtends van 9:30-10:00 en van 13:00-15:00. 19:00 in bed. Meestal tussen 6 en 7 uur wakker. Dit is het ideale ritme haha maar soms is het anderhalf uur s middags en doe ik hem eerder naar bed. Misschien eens proberen het ochtend dutje in te korten? Hier hebben we nu te maken met tandjes, slaap regressie (hij leert zitten en kruipen 🙈) en sprong 6 🥳 dus geloof mij hier gaat het ook niet altijd van een leien dakje 🤣

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Mijn zoontje van bijna 9 maanden (18-12) slaapt nu s ochtends van 9:30-10:0 ...
Toevallig eregisteren geprobeerd en dat resulteerde in 30 min slaap en middag 45😜

één jaar geleden

Onze dochter ok 8.5 maand is deze week ok anders tijdens het slapen. In slaap vallen is moeilijker, in de nacht hard schreeuwen en overdag erg aanhankelijk.

één jaar geleden

Hier ook, helemaal klaar mee. Dacht dat t voorbij was gezien ie enkele dagen weer normaal sliep, maar nu ineens weer niet. Terwijl op de opvang ie gewoon lekker slaapt 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Toevallig eregisteren geprobeerd en dat resulteerde in 30 min slaap en midd ...
Oei das niet best. Ze hebben meestal wel 2 weken nodig om er aan te wennen. Hier ook lang getobd maar voor nu hebben we een prima ritme (zolang het duurt) 🤣🤣

één jaar geleden

Wij zijn er al een maandje zoet mee 🥲 soms denk ik het wordt beter en dan toch ineens weer slechter 🤷🏻‍♀️ Dus ik heb me er maar bij neergelegd.. "Het is een fase..." Ben maar gewoon gaan wiegen en sussen want is geen doen anders. Leer ik later wel weer af als al dit gedoe voorbij is, lijkt me minder moeite. Succes!!

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Oei das niet best. Ze hebben meestal wel 2 weken nodig om er aan te wennen. ...
Oh, dat wist ik niet! Dan moet ik misschien toch maar eens iets meer investeren..:

één jaar geleden

Reactie op Jansje22

Hier ook, helemaal klaar mee. Dacht dat t voorbij was gezien ie enkele dage ...
Ik heb hoop! Vandaag opeens weer 1,5 uur, nog een keer 1,5 en valt om 18:30 meteen in slaap

één jaar geleden

Wij hebben er ruim een maand ingezeten en eindelijk slaapt onze dochter nu weer zoals voorheen, even doorzetten het komt allemaal weer goed 😘

één jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Wij hebben er ruim een maand ingezeten en eindelijk slaapt onze dochter nu ...
Ik ben er idd vooral heel bang voor dat het blijvend is 🙃

één jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Ik ben er idd vooral heel bang voor dat het blijvend is 🙃
Ja geloof me dat had ik ook bleef mezelf echt vertellen het is een fase, cb zei ook geloof me zo snel als het begint gaat het ook weer over en dat is ook echt zo