8 Reacties

één jaar geleden

Ik volg. Hier precies hetzelfde probleem

één jaar geleden

Bij mij ook en ik lig naast haar en erna in eigen bedje neerleggen. Weet niet of dit nog veranderd kan worden haha

één jaar geleden

Yup hier ook.. overdag drama.. in de avond zing ik altijd een liedje en kan hem dan gewoon weg leggen en hij slaapt..

één jaar geleden

Hier ook t zelfde hoor

één jaar geleden

Hier ook! Ons zoontje zit vol energie, en heeft zn slaap wel echt nodig, maar zelf in slaap vallen ho maar, snachts komt hij af en toe ook nog Ach ik geef er maar aan toe, uiteindelijk vallen ze wel zelf in slaap

één jaar geleden

Reactie op Vandenberge

Hier ook! Ons zoontje zit vol energie, en heeft zn slaap wel echt nodig, ma ...
Ja dat denk ik ook, de ene is er snel mee en de ander heeft het nog nodig🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Vandenberge

Hier ook! Ons zoontje zit vol energie, en heeft zn slaap wel echt nodig, ma ...
Same here! Dat geeft ons het meeste rust

één jaar geleden

Ik volg. Hier ook bij ieder slaapje samen op bed zitten, dan zing ik een aantal liedjes en zo valt hij in slaap. Ik kan hem dan makkelijk wegleggen en dan slaapt hij meestal 2 uur (of langer). Ik probeer hem wel eens (half) wakker in z'n bedje te leggen, maar dan gaat ie echt niet slapen. Behalve 's avonds, dan lukt het wel om half slapend weg te leggen, maar dan hebben we van tevoren ook op bed gezeten en gezongen. Ach ja, liever zo, dan dat ik iedere keer een uur of zo met hem moet 'vechten' om hem te laten slapen. Er komt waarschijnlijk vanzelf een keer een dag dat hij uit zichzelf gaat slapen 👍🏻 (hoop ik 😂)