74 Reacties

één jaar geleden

Hier nog steeds een hel.. heb 1 week gehad dat ze hooguit 1x wakker werd en daarna weer verder sliep. Maar de rest van de avonden/nachten, mijn god.... ik verlang zo naar een lange nacht paar uur achter elkaar slapen. Moet nog steeds minstends 4 a 5x eruit. Laatste tijd zijn het verschillende tijden, dan tut dan drinken ( huilend wakker en niet stil te krijgen) Ze rolt ook echt enorm veel in der bed, is heel onrustig. Nu ook de laatste dagen dat ze eerst heel hard en veel moet huilen voor ze de ochtend EN middagdutje wil doen. Ze wil dan geen speen en blijft maar huilen. Voorheen was dit niet dan was de speen goed, sliep niet meteen maar beter dan krijsend huilen. Weet dan ook echt niet wat ik moet doen want niks helpt. Hoop zo dat dit alles binnen de kortste keren voorbij is want als ik minder slaap heb, heeft dat gevolgen voor mijn humeur en de dag.

één jaar geleden

Reactie op Mirimiri

Hier nog steeds een hel.. heb 1 week gehad dat ze hooguit 1x wakker werd en ...
Heel veel draaien en bewegen in bed kan een teken zijn van krampjes of reflux. In ieder geval lichamelijk ongemak. Heb je daar wel eens naar gekeken/laten kijken?

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Heel veel draaien en bewegen in bed kan een teken zijn van krampjes of refl ...
Ik zou niet weten waar ze last van zou hebben. Maar dan is dat al sinds der geboorte.

één jaar geleden

Bij ons kon het niet beter gaan! ‘S ochtends slaapt onze dochter van ongeveer 9 tot 11 Smiddags vaak van 14.15 tot 15.15 En dan savonds 19.00 tot 07.00!!

één jaar geleden

Reactie op babybibi2023

Bij ons kon het niet beter gaan! ‘S ochtends slaapt onze dochter van ongeve ...
Wauw wat heerlijk! Wat fijn voor jullie😍🥰

één jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Wauw wat heerlijk! Wat fijn voor jullie😍🥰
Ja echt wel heel Blij om. Respect voor alle ouders die nog steeds gebroken nachten hebben. Het wordt echt beter lieve mama’s!!! You can do this!!

één jaar geleden

Reactie op babybibi2023

Ja echt wel heel Blij om. Respect voor alle ouders die nog steeds gebroken ...
Jaaaa! Daar houden wij ons aan vast. Sinds een maandje weten we dat ze koemelkallergie heeft en daardoor zijn we nu van een totaal van 3-4 uur slaap per nacht naar 6 uur in totaal gegaan en het gaat steeds beter nu! Dus wij klagen ook zeker niet (meer)

één jaar geleden

Leuk topic, en ben stiekem blij om te lezen dat lang niet alle kindjes mooi doorslapen en een schema volgen. Hier ook geen doorslaper, ze komt meestal nog 2-3 keer om te drinken. Maar meestal valt ze wel vlotjes weer in slaap na het drinken. We slapen ook samen. Dutjes gaan sommige dagen goed, sommige dagen zijn ze eerder kort. Het inslapen vind ik het lastigst, daar ben ik soms meer dan een uur mee zoet. Succes aan iedereen!!

één jaar geleden

Hel, nu is ze ziek en komt ze om de 2 uur in de nacht. Anders komt ze zeker 1 soms 2 keer per nacht. En ze is nog steeds tandloos met 10 maanden, dus ik zie de nachten komende tijd nog niet beter worden 😭😭

één jaar geleden

Verschrikkelijk krijg hem gewoon amper nog in slaap overdag en in de nacht nu ook vaak langer wakker 🥲

één jaar geleden

https://liefdevaneenmoeder.nl/hoe-een-baby-slaapt-van-8-9-10-11-12-maanden/#:~:text=Verlatingsangst%20tussen%208%20en%2012%20maanden&text=Voor%20zijn%20gevoel%20blijft%20dat,jij%20het%20bij%20hem%20weg. 😀 voor alle mama's met slecht slapende kindjes: het ligt niet aan jou!

één jaar geleden

Ik heb echt een slaapkopje….overdag doet ze nog 2-3 slaapjes (ligt eraan hoe laat ze in de ochtend wakker is). Ze gaat rond 19.00-19.30 naar bed en wordt soms 1x per nacht wakker voor een speentje en slaapt dan meteen weer door tot ongeveer 8.00-8.30 😴

één jaar geleden

Mijn kind heeft nog nooit in bed geslapen 😂 en wordt sinds de kraamtijd om de twee à drie uur wakker. (Toen was het elk uur) Overdags alleen op schoot of in de draagzak.

één jaar geleden

Reactie op esmeedupee

Mijn kind heeft nog nooit in bed geslapen 😂 en wordt sinds de kraamtijd om ...
Respect voor jou. Waar slaapt jouw kindje dan in de nacht.

één jaar geleden

Reactie op Mirimiri

Ik zou niet weten waar ze last van zou hebben. Maar dan is dat al sinds der ...
Je verhaal is zo herkenbaar! Weken dezelfde situatie en ook niet meer weten waar je het moet zoeken. Wij hebben nu sinds gisteren een zachter matrasje gekocht. Hij sliep altijd al wat beter in campingbedjes, en afgelopen weken met vakantie was dat weer zo. Toen kwam bij ons ineens het vermoeden dat het matras misschien te hard is en hij zijn draai letterlijk niet kan vinden. We hebben nu 1 veel betere nacht gehad en tot nu toe is hij deze avond ook een stuk rustiger en ontspannen lijkt het, en draait/rolt veel minder. Hopelijk zet dit door! 🤞🏻 Ik weet hoe vervelend goed bedoelde adviezen zijn met ‘heb je dit al geprobeerd’ maar ook dat het een enorme zoektocht is. Dus wellicht heb je hier iets aan. Niet geschoten is altijd mis!

één jaar geleden

Mijn dochter heeft nu een periode van slaapje van 1.5 uur en dan wakker worden zodat wij ook wakker worden en dan weer in slaap vallen en dat zo'n 6 x per nacht mijn dochter is een goede slaper maar op moment is ze veel en vroeg wakker

één jaar geleden

Onze zoon zit midden in z’n 10 maanden slaap regressie. Ik ben allang blij dat hij niet meer krijst maar gewoon zittend speelt met z’n konijn in bed! Maar de afgelopen 2 weken heeft hij ons huwelijk flink op de proef gesteld!

één jaar geleden

Ons zoontje is nu 9 maanden en slaapt op onze kamer en we merkte dat hij savonds en snachts draaide in zijn ledikantje en dat hij dan tegen de spijlen van het bed kwam met zijn lijfje of hoofdje. Daar werd hij en mij ook telkens wakker van dus we hebben nu hem in het camping bedje gelegd. Ligt lekker zacht en we horen geen gebonk meer😉 (eigen matras van de ledikant in het camping bedje gelegd)

één jaar geleden

Reactie op Mirimiri

Hier nog steeds een hel.. heb 1 week gehad dat ze hooguit 1x wakker werd en ...
Hier was dat de 8/9 maanden slaapregressie en die duurde 4,5 week ze slaapt nu weer heerlijk als voorheen. Het is echt mega zwaar en heftig maar zo snel als het begon zo snel is het ook weer weg! 🍀

één jaar geleden

Whoop whoop hier gata het ook weer perfect sinds dag of 2! Nu nog volhouden 💙