74 Reacties

één jaar geleden

Wij zitten al bijna 10 maanden in een slaapregressie 🤷 Hij is 10x per nacht wakker. Ik heb echt het gevoel dat wij de enigen zijn. Het is verschrikkelijk zwaar en ik val bijna om van vermoeidheid zo langzamerhand

één jaar geleden

Vanaf de bevalling tot nu toe , heeft ie elke dag doorgeslapen 🥰 Alles gaat echt super, hele draai gevonden en zijn echt 1 team ❤️💙

één jaar geleden

Reactie op Wendyxoxo

Vanaf de bevalling tot nu toe , heeft ie elke dag doorgeslapen 🥰 Alles g ...
Moest je de kleine niet wakker maken in het begin voor voeding dan?

één jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Moest je de kleine niet wakker maken in het begin voor voeding dan?
Nee niet gedaan, en hij werd er ook niet wakker voor ofzo.. tot nu toe nog steeds niet 🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op Wendyxoxo

Nee niet gedaan, en hij werd er ook niet wakker voor ofzo.. tot nu toe nog ...
Oh, dacht dat dat moest in de eerste week.

één jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Oh, dacht dat dat moest in de eerste week.
Nee hoor, kraamhulp zei ook als ie niet wakker wordt, dan heeft ie voldoende voeding nog 🙈 en meneertje heeft niks te klagen want hij doet het goed.. onze boef

één jaar geleden

Wie kan me helpennnn Ik ben ineens zo onzeker geworden ook al is het m’n 2e kindje. Herken het niet van de oudste. Sliep eerst gewoon zelfstandig en nu is het krijsen met naar bed brengen. Ik moet haar in slaap wiegen, doorgaan tot ze echt slaapt en dan zachtjes wegleggen. Als ze wakker wordt is het natuurlijk weer totale paniek (logisch want leg haar slapend weg) dus ik weet dat het niet goed is maar handje op haar buik hoofd of muziekje aan, niks werkt behalve haar echt slapend wegleggen. En nu ben ik dus bang dat jk haar dit aanleer en ze straks nooit meer zelf in slaap gaat vallen.. dit gaat al 2 weken zo en Snachts word ze ook veel wakker. Ik ben moe 😴 Iemand een idee waar ik goed aan doe. Is het de verlatingsangst? En gaat dit vanzelf weg ook al help je haar met in slaap vallen?

één jaar geleden

Reactie op baby1994

Wie kan me helpennnn Ik ben ineens zo onzeker geworden ook al is het m’n 2 ...
Dit is heeeeeel herkenbaar hier. Alleen bij ons al sinds die 7 of 8 maanden is zoiets. Ik denk idd verlatingsangst. Bij ons is het momenteel elke keer als ik ook maar weg durf te lopen bij hem (al ben ik nog in het zicht) huilen. 🫠

één jaar geleden

Reactie op baby1994

Wie kan me helpennnn Ik ben ineens zo onzeker geworden ook al is het m’n 2 ...
Hier ook, 3 weken drama gehad echt elk uur in de avond wakker... de nacht zelf sliep hij dan wel door. Het ging wat beter maar afgelopen dagen weer hetzelfde... gewoon opgetilt willen worden en soms zelf echt om 22:00 melk willen hebben anders krijgen we hem soms niet rustig

één jaar geleden

Reactie op Wendyxoxo

Nee hoor, kraamhulp zei ook als ie niet wakker wordt, dan heeft ie voldoend ...
Wij moesten hem wel wakker maken, blijft gek toch, elke keer verschillende verhalen.

één jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Wij moesten hem wel wakker maken, blijft gek toch, elke keer verschillende ...
Ooh, hij sliep de 1e paar nachten tussen ons in.. dus was misschien ff aan de borst en verder slapen, maar dat kan ik me niet herinneren in ieder geval 🙈 en nee, ik heb hem ook nooit wakker gemaakt voor een voeding, hij geeft het zelf netjes aan wanneer hij wat wou en wilt vanaf dag 1 🥰

één jaar geleden

Nou vannacht voor het eerst in maaaaaanden een blok van 4 uur gemaakt 🥹🥰 vervolgens wel om 5.15 klaarwakker maar hey kan niet alles hebben hè 😂

één jaar geleden

Reactie op SalamHallo0492

Nou vannacht voor het eerst in maaaaaanden een blok van 4 uur gemaakt 🥹🥰 ...
Stapje voor stapje toch! 🫶

één jaar geleden

Reactie op baby1994

Wie kan me helpennnn Ik ben ineens zo onzeker geworden ook al is het m’n 2 ...
Wij hebben dit ook met onze dochter 😵‍💫 helaas geen tips.. ik hoop dat het weer over gaat haha. Mijn armen en vooral rug trekken dat wiegen ook echt slecht.

één jaar geleden

Onze zoon is 9.5 maand. Slaapt in principe van 19:00 tot een uur of 06:00-06:30. Maaarrr zodra hij te vroeg wakker wordt uit zijn middagdutje, of als hij naar de crèche is geweest OF verkouden, hoesten etc etc ja dan is het heen en weer lopen voor mij. Merk meteen als hij een drukke creche dag heeft gehad dan is meneer om 5 uur,half 6 wakker en dan mag ik hem nog een uurtje op mij laten slapen hoor. (Ik slaap dan niet meer ) Maar al met al mag ik niet klagen denk ik zo.

één jaar geleden

Reactie op baby1994

Wie kan me helpennnn Ik ben ineens zo onzeker geworden ook al is het m’n 2 ...
Ik zou zelf dan een slaapcoach inschakelen.. maar dat ben ik zelf, ook snel onzeker en snel paniek. Onze baby was een paar weken extreem vroeg wakker en toen heb ik ook 1 consult gehad. Maar ja het moet je liggen als ouder zijnde om wat regeltjes te volgen. Maar ik zou dat zelf adviseren want ik denk dat je gewoon slaaptraining moet toepassen hiervoor.. Succes❤️

één jaar geleden

Reactie op Elise1993

Ik zou zelf dan een slaapcoach inschakelen.. maar dat ben ik zelf, ook snel ...
Oh meen je.. nou ik kijk het nog heel even aan en anders ga ik dat maar doen inderdaad! Thanks!

één jaar geleden

Reactie op -Tessa-

Wij hebben dit ook met onze dochter 😵‍💫 helaas geen tips.. ik hoop dat he ...
Ook sinds net dus pas ongeveer ? Hopelijk is het gewoon een fase. Snap wat je bedoelt. Dat wiegen is ook niks nee!

één jaar geleden

Reactie op baby1994

Ook sinds net dus pas ongeveer ? Hopelijk is het gewoon een fase. Snap wat ...
Onze dochter is van 3 januari dus iets ouder gok ik? En ik heb even teruggekeken maar vanaf 13 augustus zitten we in de slaapregressie (ineens weer rond 4/5u wakker worden voor een voeding) en ik denk dat we nu sinds 2 of 3 weken moeten wiegen ofzo.. Moet wel zeggen dat ze rond half augustus in anderhalve week tijd ineens ging zitten, kruipen en optrekken, sindsdien staat ze ongeveer alleen nog maar 😅 en er komen 2 boventandjes door. En verlatingsangst. Dus ook veel bij elkaar. Hoop vooral gewoon dat dat wiegen tijdelijk is, maar we krijgen het er voor nu echt niet af, ze gaat gewoon niet slapen en gaat eerst wat liggen spelen en uiteindelijk huilen. Hoe is dat bij jullie?

één jaar geleden

Mijn dochter sliep rond 7 maanden weer dramatisch tot en met 8,5 maand. Elke uur wakker en opgetild willen worden of gevoed. Vervolgens sliep ze van ene op andere dag 2 weken door (6a 7 uur achter elkaar). En nu (ze is net 9 maanden) sinds 4 dagen weer DRAMATISCH elke 15 min wakker zowat met hier en daar 2 uur achter elkaar slapen. Wil meerdere nachtvoedingen en/of getild en gewiegd worden. Ik ben helemaal kapot. Ze sliep zoiezo vanaf 4 maanden niet goed maar was al blij met om de 3 uur wakker worden. Helaas is het nu gwn echt pittig en moet dit weer wennen. Ben ook nog eens zwanger dus extra moeee. Maar goed, probeer positief te blijven denken. Slapen komt echt wel 😅