6 Reacties

één jaar geleden

Hier drinkt zoontje enkel smorgens nog bv. In begin ging ik overdag met hem ook even op bed liggen en dronk hij nog wel goed maar vond ik dan niet zo een haalbare kaart en dus overgeschakeld naar flessen overdag. Overdag heeft hij het ook voor de fles nog te te druk. Dus ook met papfles moeten we echt rustige momenten creëren en alle prikkels zo fel mogelijk weren. Indien mogelijk zet diegene die de fles geeft zich even appart.

één jaar geleden

Ik lees mee, want hier speelt hetzelfde, maar helaas nog geen oplossing gevonden. Meestal drinkt hij overdag rond de 180-240ml afgekolfde melk +wat water, maar wel 2x240ml in de nacht 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Ja dit is helaas voor ons heel normaal babygedrag haha! Drinken is maar saai, zeker als er ook een optie is als je gewoon in de rustige nacht kan drinken. Een optie is om boven in het donker te voeden overdag.

één jaar geleden

Reactie op Bobbel

Ja dit is helaas voor ons heel normaal babygedrag haha! Drinken is maar saa ...
Yes doen we! Maar hij wilt niet :o gaat dan gewoon in het donker verder spelen of poep geluiden maken hahahaha

één jaar geleden

Hier drinkt ze ook alleen overdag in het donker als ze naar bed gaat. Ik leg haar met haar fles in bed en die drinkt ze dan zelf leeg. Zodra ik erbij blijf, wil ze ook weer draaien enzo. En in het licht drinkt ze ook maar 10ml en wil dan weer iets anders doen

één jaar geleden

Het het reverse cycling. Als je daar op googelt, kun je tips lezen