5 Reacties

10 maanden geleden

Wijn, smul pakketje bij de kaasboer, rituals etc..

10 maanden geleden

Cadeautje van de kinderen zelf zoals kleurplaten, knipsels, poster met leuke teksten en anekdotes.

10 maanden geleden

Ik heb bij de oudste een mooi prentenboek voor op de groep gegeven. Mijn jongste zit nu op diezelfde groep en toevallig zag ik laatst dat ze werden voorgelezen uit dat boek. Vond ik erg leuk om te zien!

10 maanden geleden

Wijn kan je alleen geven als je weet dat die pmer er van houdt. Ik heb ooit een fles wijn gehad toen ik zwanger was, m'n collega's drinkt geen alcohol en nog een andere collega mocht ivm medische redenen geen alcohol. Ik zou zelf eerder blij zijn met een tekening en eventueel iets lekkers om te delen met collega's zoals een cake, chocolade of koekjes. Maar bij een afscheid is iets als een mooi boek of iets van speelgoed ook altijd leuk om te geven.

10 maanden geleden

Een kaartje met een persoonlijke boodschap doet mij altijd veel meer dan een cadeautje. Daarbij vergeet niet dat we met een heel team werken! Bij afscheid waardeer ik het altijd veel meer als er bijv. een doosje chocolaatjes of pot met drop voor het hele team wordt gegeven dan dat alleen de pm'ers van de groep worden verwendt met cadeautjes.