4 Reacties

9 maanden geleden

Aah sterkte hiermee. Ik begrijp je zo goed. Maar het verschilt zo per kind. Mijn peuter nu net 2,5 jaar, slaapt nog steeds niet door. Hij eet ook gewoon goed en drinkt goed maar word nog steeds wakker voor een flesje melk elke nacht. Als hij die niet krijgt dan gaat hij brullen en maakt iedereen wakker. Ik heb nog een kleine van 1 jaar. Die eet ook gewoon goed en drinkt goed. En die slaapt wel door. Ik heb niet echt een tip. Want ik doe dezelfde handelingen bij beide kinderen en de ene slaapt lekker door de andere niet. Ik weet niet waar het aan ligt. Maar het maakt ze zeker kapot. Ik verheug me ook echt op dat ik ook weer mijn nachtrust kan hebben. Het enige wat ik je als tip wil meegeven is, als het je eerste kind is slaap dan lekker ook met de middagdutjes mee.

9 maanden geleden

Helaas geen tips , zit in hetzelfde schuitje , tot 6 maanden was alles koek en ei en sliep m’n zoontje in z’n eigen bedje vrijwel altijd door , en toen in ene was het over , nu ligt hij al een half jaar bij mij in bed en op een goede nacht word ie zeker een stuk of 5x wakker en op andere nachten idd ieder uur . Maar !!! Hij had in ene hele erge verlatingsangst , alle twee z’n ondertandjes en 4 van z’n boventandjes kwamen tegelijk door , verkoudheid twee x tussendoor gehad wat resulteerde in ziekenhuisopname, die ontwikkeling in z’n hoofdje van niks kunnen naar proberen te lopen pffffffff ga er maar aan hoeveel dat verwerken is voor zo’n kleintje . Ik hoop en bid gewoon dat als hij straks 2 / 2,5 is dat ik hem enthousiast kan maken met een groot jongens bed en dat ie dan zelf in z’n bedje wil slapen 🤣 dus ik ben aan het aftellen NOG MAAR 1,5 jaar te gaan 🤣🤣🤣💪🏻💪🏻💪🏻

9 maanden geleden

Hey ik heb ook hetzelfde. Geef ook bv in de nacht maar de meeste nachten is het niet genoeg en wilt hij op gegeven moment een flesje. Het tijdstip voor het flesje varrièrt sterk. Soms is dat al om half 4, en soms pas om 7

9 maanden geleden

Mijn oudste sliep pas rond 3 jaar door. De jongste is nu net een jaar en zijn gestopt met alle flessen. Hij slaapt nu langer door, zelfs soms de hele nacht, omdat zijn luier niet overvol raakt. Dus ik zou voor het slapen gaan geen fles meer geven als ze genoeg eet en drinkt de dag door? Misschien helpt dat 🤗