Hoi dames,
Ik heb 2 kleintjes. Een van bijna 2 jaar en een van 3.5 jaar. De vader van de kinderen heeft ons een jaar geleden verlaten omdat hij het vaderschap te zwaar vond. Ik sta er helemaal alleen voor. Mijn oudste is zo jaloers op de jongste. De hele dag slaat hij hem dat is dan echt letterlijk schoppen en slaan met zn handen op zijn hoofd gezicht en rug. Ik moet telkens ingrijpen. De kleine mag geen speelgoed thuis mag niks doen. Mag bijna niet lopen in huis. Het is zo erg geworden. Ik heb alle manieren geprobeerd echt waar. Hem verteld ook dat hij niet jaloers hoeft te zijn dat mama van allebei heel veel houd. Geprobeerd veel samen te spelen maar dat wil de oudste absoluut niet. Ik zit echt met mijn handen in haar. Vandaag waren we bij de Fun Zone. De kleine wilde in een autotje rijden. En het was weer raak. De oudste rende er heen en wilde hem er uit trekken. Probeerde de auto onderste boven te krijgen zodat hij er uit zal vallen. Terwijl er meer auto’s zijn. Ik werd boos en boos. En heb direct schoenen aangedaan en gezegd we gaan nu naar huis. Ik heb zitten huilen en huilen. Ik ben echt moe en ben radeloos. Ik kan geen kant op. Ik kan niet op pad met hun samen omdat de oudste dan gewoon niet naar buiten te krijgen is omdat de jongste mee komt. De oudste gaat 4 dagen per week naar de voorschool en dan is er even rust in huis en kan de jongste lekker zn gang. Maar ik vind het gewoon zielig. En ben het ook zat dit gedrag. Heeft iemand tips alsjeblieft deel het. Ik sta open voor elke tip.