6 Reacties

10 maanden geleden

Ik lees graag mee 😊

10 maanden geleden

Domperidon staat bekend om aankomen als bijwerking. Mijn gok is dat je extra kilo's daar vandaan komen.

10 maanden geleden

Hee! Gelijksoortig verhaal hier. Vanaf begin te lage productie. Van alles geprobeerd maar niks baatte. Ook domperidon gaan slikken, tot op heden (dochter van 8-12). Durfde ook niet te gaan afvallen. Ze drinkt nu minder grote hoeveelheden dus al n tijdje de bijvoeding laten vallen (eet nu ook goed vaste voeding ) en de laatste weken meer gaan opletten qua voeding en 1 pil domperidon afgebouwd. Of de productie nu afneemt vind ik moeilijk te zeggen. Mn dochtertje is er tevreden mee. Heb wel t idee dat ik met 1 pil domperidon minder meteen merk dat gewicht verliezen wat makkelijker gaat. Maar kan ook aan andere dingen liggen. Ben ook benieuwd naar andere ervaringen. Weet jij hoe jouw lage productie komt ?

10 maanden geleden

Ik kwam dit tegen 🤔 Ik heb dit middel zelf ooit geslikt tegen misselijkheid en ben er toen van bijgekomen. Dus dat kan! Maar ik lees ook dat je flink bent gaan eten om maar niet af te vallen. Het is wellicht de combinatie.