42 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben ook een zoontje van 9 maanden en hier kriebelt het ook hoor, maar mijn man wilt helaas nog niet🙈 Nu wij zijn wel nog ah bouwen dus is ook weer moeilijker dan

één jaar geleden

Hier is het toevallig ook sinds 2 weken ongeveer gaan kriebelen. Daarvoor moest ik er echt niet aan denken maar ineens van de een op andere dag is dat verandert haha super gek. Mijn vriend wilde het liefst gisteren al een tweede haha. Ik wil eigenlijk nog even wachten (liever geen 2 onder de 2), maar ook weer niet te veel leeftijdsverschil. Maarja je weet natuurlijk nooit hoelang het gaat duren en of het ons überhaupt gegeven is om een tweede te mogen krijgen. Dus ik vind het ook best wel lastig wanneer we het moeten gaan proberen. Ik denk straks in december.

één jaar geleden

Nee hier niet. Misschien ooit maar waar ik eerst dacht dat ik er 2 of 3 wilde zou ik het nu nog niet eens zo erg vinden als het er bij 1 blijft. We hebben echt een makkelijk kind, slaapt door en kan zichzelf vermaken maar toch vind ik het best pittig allemaal😁 Wie weet ooit!

één jaar geleden

Hier bijna 24 weken zwanger van de derde 🙃 een cadeautje haha. Ik heb straks 3 kids onder 3 (peuter is nu 2.5 en baby 9 maanden) het zal nu en straks wel zwaar zijn maar over een paar jaar lijkt mij dat super leuk!

één jaar geleden

Ons zoontje is 9 maanden (gecorrigeerd 7 maanden). En ook hier kriebelt de wens voor een tweede. Wij gaan er wel voor aangezien onze kinderwens enorm groot was en niet makkelijk ingevuld (fertiliteitsproblemen, leeftijd, traject). Het is een zwaar traject geweest en de kleine moest in het ziekenhuis blijven voor bijna 2 maanden na de geboorte. Het was pittig maar we hebben dit doorstaan. En nu een prachtig gezond en blij kindje :-) Nu we voor een tweede kleintje willen gaan wachten we niet meer. Volg je gevoel en communiceer met je partner. Wij gaan ervoor het voelt onwijs goed om dit te doen.

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Hier bijna 24 weken zwanger van de derde 🙃 een cadeautje haha. Ik heb stra ...
WoW pittig! Maar geweldig als je zo met jouw gezin aan de keukentafel zit - pur sang rijkdom

één jaar geleden

Hier kriebelt het wel maar we beginnen er echt nog niet aan. Ik wil eerst optimaal genieten van mijn kleine mannetje; heb een hele makkelijke zwangerschap gehad; maar ik heb in mijn hoofd wat als ik nu een moeilijke zwangerschap heb? Hoe kan ik dan nog optimaal de moeder zijn die mijn kleintje nu nog zo hard nodig heeft? En misschien krijg ik wel weer een super easy zwangerschap maar ik wil liever op safe spelen 🫣 als hij rond een jaar of 1,5/2 is dan gaan we voor een tweede (als het voor ons is weggelegd). Ik zie hem nu namelijk met zijn stiefbroer; hij is 3; en het is dolle pret zo samen dus dat verschil is echt heel fijn ook

één jaar geleden

Nee, absoluut niet. We hebben na 10 jaar onze geweldige dochter en ik geloof niet dat mijn lijf een nieuwe zwangerschap trekt. Wij zijn compleet 💞

één jaar geleden

Ik ben 8 weken zwanger van nr 2. Eerste kindje is 9,5 maand. We gingen er voor half juli en ik dacht zal wel weer lang duren..... Wat denk je.. Eerste ei raak 🙈 Ben niet eens ongesteld geweest na de bevalling (gaf ook bv)

één jaar geleden

Ja 🥰 voor een derde, nu het geschikte moment zoeken om het met mijn man te bespreken 🤣

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

Hier is het toevallig ook sinds 2 weken ongeveer gaan kriebelen. Daarvoor m ...
Haha hier precies dezelfde situatie! Mijn vriend wil het ook zsm en ik wil(de) eigenlijk ook liever wachten ivm geen 2 onder de 2. Maar wat je zegt inderdaad, je weet nooit hoe lang het gaat duren, als het überhaupt lukt om weer zwanger te worden. Ik heb ook december in mijn hoofd om weer te proberen, als ons zoontje 1 jaar is. Heel toevallig haha. Ik zit ook een beetje in dubio omdat ik ons zoontje wel echt nog mijn volle aandacht wil geven en optimaal van hem wil genieten, 9 maanden is nog zo jong. Maar ja, je bent (meestal) niet 123 zwanger en dan duurt het nog 9 maanden voordat een tweede er zal zijn.

één jaar geleden

Reactie op NaNa22

Ik ben 8 weken zwanger van nr 2. Eerste kindje is 9,5 maand. We gingen er v ...
Wauw!! Gefeliciteerd! Voel je je goed?

één jaar geleden

Reactie op SalamHallo0492

Hier kriebelt het wel maar we beginnen er echt nog niet aan. Ik wil eerst o ...
Hierover zit ik ook in dubio, ik wil ook echt nog optimaal genieten van ons zoontje, hij verdient ook al onze aandacht! 9 maanden is nog maar zo jong.. ik heb ook een hele fijne zwangerschap gehad, echt nauwelijks klachten gehad maar dat kan een 2e keer natuurlijk zomaar anders zijn

één jaar geleden

Reactie op charis1

Ons zoontje is 9 maanden (gecorrigeerd 7 maanden). En ook hier kriebelt de ...
Jeetje wat heftig dat jullie kleintje bijna 2 maanden in het ziekenhuis moest blijven! Maar zo fijn dat alles nu goed is! Kan me voorstellen dat jullie niet willen wachten, zeker als het de eerste keer moeilijk gegaan is. Hoeft natuurlijk niks te betekenen voor een volgende zwangerschap, en andersom ook; als het een eerste keer makkelijk gegaan is, betekent dat niet dat een tweede keer ook gemakkelijk zou gaan. Als het zo goed voelt, is het ook goed!🥰

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Hier bijna 24 weken zwanger van de derde 🙃 een cadeautje haha. Ik heb stra ...
Wauw gefeliciteerd, wat snel!! Heel pittig lijkt me dat maar inderdaad, als je een of twee jaar verder bent zó gezellig!

één jaar geleden

Reactie op Louise_

Wauw gefeliciteerd, wat snel!! Heel pittig lijkt me dat maar inderdaad, als ...
Jaa dank je! Ik zeg wel eens moe ben ik toch maar geloof mij, je kan toch nog moeier zijn 😂😂

één jaar geleden

Reactie op Louise_

Wauw!! Gefeliciteerd! Voel je je goed?
Dankje! Ja wel moe en misselijk 😅 Maar gaat goed! Wat jij hieronder schrijft dacht ik dus ook.... Je bent niet 123 zwanger 🙈🤣 dus toch wel.

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Jaa dank je! Ik zeg wel eens moe ben ik toch maar geloof mij, je kan toch n ...
Ik kan me er haast niks bij voorstellen, nog vermoeider 😂 maar ik geloof je meteen haha

één jaar geleden

Reactie op NaNa22

Dankje! Ja wel moe en misselijk 😅 Maar gaat goed! Wat jij hieronder schrij ...
Haha ja dat zal je dan net zien, is het meteen raak 😂 Lijkt me heel pittig met een kleintje. Slaapt jouw kindje wel al de hele nacht? Of heeft papa/partner ook nachtdienst?😅

één jaar geleden

Reactie op Louise_

Hierover zit ik ook in dubio, ik wil ook echt nog optimaal genieten van ons ...
Ja precies.. wij waren bij de eerste ook vrij snel zwanger (ronde 3). Dus misschien is de tweede ook wel zo vlot en dan met nog zo’n kleine.. beter even wachten hier 🥰🩵