42 Reacties

één jaar geleden

Hoi, Hier ook een mama die al kriebels heeft. Dochtertje is 9 maanden oud, over het algemeen wel een makkelijke baby. Ik voed haar wel in slaap en ze word 2 a 3 keer nog wakker voor speen of borst. Maar jk heb wel een HG zwangerschap gehad dus ben beetje bang dat als ik dat weer heb dat ik niet 100 procent voor de kleine kan zijn:(. Daarnaast heeft papa absoluut nog geen kriebels helaas, moet hem eerst overhalen natuurlijk. Het lijkt me superleuk als leeftijdverschil max 2 jaar is.

één jaar geleden

Afgelopen maand besloten dat we klaar zijn voor een 2e kindje, en was meteen zwanger! Helaas is dit een miskraam geworden met 6 weken, maar we gaan er deze maand weer voor.

één jaar geleden

Hier ook kriebels… maar ivm vroeggeboorte ( bijna 3 maanden te vroeg ) zal ik eerst door de malle molen moeten , en het heeft 4 jaar geduurd om zwanger te raken van m’n zoontje ( 9 iui, 3 rondes ivf ) dus waarschijnlijk gaat er nog wel even wat tijd overheen voordat de tweede er is haha 😅

één jaar geleden

Ik begin er wel steeds meer over na te denken maar wil wel nog even wachten. Dit vanwege zwangerschapsvergiftiging die ik had met week 33 en ook met de verhuizing etc die er zit aan te komen. Dus het komt vanzelf wanneer we er beiden klaar voor zijn ☺️

één jaar geleden

Poehh moet er echt niet aan denken🙈 maar of er ooit nog een 2e komt is sowieso nog de vraag.. mijn man wilt heel graag 2 kinderen. Ik eerst ook maar ik merk dat ik het soms mentaal echt pittig vind zeker mer het slecht slapen😓 weey niet of ik dit allemaal nog eens door wil maken🙈🥲

één jaar geleden

Wij willen heel graag een 2de maar moeten nog wachten vanwege geen ruimte, we allebij nog bezig met een studie en wij zijn nog bezig met een contactverbod voor mijn ouders

één jaar geleden

Ja, in april ervoor begonnen en in augustus gelukt. Naar schatting nu 7+2 ofzoiets, maar nog geen echo gehad. Dankbaar dat het is gelukt. Bewust dicht op elkaar is mijn ideaalbeeld kwa opgroeien.... Nu nog even in praktijk brengen 🤣 en hopen dat de kinderen er ook zo over denken.

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Wij willen heel graag een 2de maar moeten nog wachten vanwege geen ruimte, ...
Dat klinkt heel heftig! Succes met alles!

één jaar geleden

Nee, ben er absoluut niet aan toe. Ik vond zwanger zijn heel zwaar en zou het super zonde vinden om tijd met mijn dochter te moeten missen als een tweede zwangerschap weer zo zwaar is. Dan liever als zij iets ouder is en zelf meer kan.

één jaar geleden

Bij ons was dat wel! Na de 1e verjaardag gingen we ervoor. Ik wilde die bewust nog meemaken waar alles volledig in het teken van mn oudste dochter stond. Gelukkig ook snel gelukt. Aan het einde van de zwangerschap was het wel zwaar, ik heb toen mn peuter meer tv laten kijken dat me lief was. Maar ik kón soms niet meer. Maar nu is de oudste 2 jaar 7 maanden, en de jongste 9 maanden en ik vind het super leuk hoe de dynamiek is. De oudste is jong genoeg om nog heel veel dingen gewoon leuk te vinden zonder dat ze een mening heeft. Die gaat gewoon mee in het ritme zeg maar. Soms merk ik wel een beetje jaloezie. Omdat het kort op elkaar zit, weet de oudste nog goed wat van haar was. Bijv. Het zitje in de stokke stoel is zij nog maar pas uit, en m’n jongste kan dat nu bijna gebruiken, maar toen was het dus “van mij”. Maarrrr ook handig, maat luier van de een vergeten? Dan past die van de ander nog net 😄

één jaar geleden

Reactie op Roos__

Afgelopen maand besloten dat we klaar zijn voor een 2e kindje, en was metee ...
Ah wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad.. hopen dat het nu weer snel raak is en dat dit kindje 9 maanden blijft zitten!

één jaar geleden

Bij mijn kindjes zit 16 maanden tussen en hier ook bewust voor gekozen. Zo leuk om de 2 nu samen te zien en qua ritme gaat dat ook nog veel gelijk op, dus ik vind het top zo snel achter elkaar…

één jaar geleden

Reactie op VBS

Bij mijn kindjes zit 16 maanden tussen en hier ook bewust voor gekozen. Zo ...
Wat jij zegt is inderdaad bij ons ook het geval. Leeftijdsverschil is hier 19 maanden. Vanaf het begin is de middagslaap gelijk 🤗 Ook nu de jongste rond half 2 weer naar bed gaat, gaat de oudste ook wat later slapen zodat we even 1,5 uur de handen vrij hebben 🤣 heerlijk! Alleen besef ik me al te goed dat als er een derde gaat komen (🤞) de oudste tegen die tijd vast niet meer slaapt overdag 🫣

één jaar geleden

Jaaaa heel graag een 2e maar het liefst sla ik de eerste 6 maand van de babytijd over 🙈. Ons dochtertje nu bijna 9 mnd, wat waren de eerste zes maanden soms een ware hel (lees: nachten...)! Al zou ik dit vast ooit vergeten en alleen de mooie momenten zien... Nu nog echt genieten met zn 3en en vooral wil ik heel graag een zomer niet zwanger zijn en lekker met zn 3en op vakantie !!

één jaar geleden

Reactie op Louise_

Ah wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad.. hopen dat het nu weer sn ...
Dankjewel, we hopen inderdaad dat het ons snel weer gegund is 🥰

één jaar geleden

Reactie op Louise_

Haha ja dat zal je dan net zien, is het meteen raak 😂 Lijkt me heel pittig ...
We komen net uit 1,5 maand terror nachten 🥲 meerdere malen wakker voor langere tijd... Dus helemaal gebroken idd. Gelukkig zit er nu verbetering in!

één jaar geleden

Ja hier ook ontzettend veel kriebels. Ik zou het liefst nu beginnen, maar mijn man wacht liever tot ons zoontje 1 jaar is

één jaar geleden

Ja, hier ook lichte kriebels, maar we willen wachten tot onze dochter anderhalf of 2 jaar is.

één jaar geleden

Onze dochter in zaterdag 10 maand en dan ben ik 30 weken zwanger van de tweede ☺️😅

één jaar geleden

Hier kriebelt het ook al een poosje.. maar met blijvende bekkenklachten en nog herstellende van een overspanning na de bevalling, is het verstandig om sowieso nog een half jaar te wachten.. wil ook wel genieten van Judah & zn 1e jaar.. Vind het gezien mijn lichamelijke conditie ook wel fijn als hij iets meer zelf kan, zoals goed lopen en trapklimmen bijv. als ik zwanger ben vd 2e... (als het aan hem ligt klimt hij de trap al op 🤭🤭) Aan de andere kant zou ik nu zo zwanger willen zijn.. want waarom wachten, als je het wil & wie zegt dat het gelijk raak is ... maargoed..