27 Reacties

3 jaar geleden

Duitsland heeft veel echt alcoholvrije wijnen en lekker :) Wat ik zelf ook lekker vind ik nona spritz dat bestel je bij de gall en Gall is een basis voor cocktail even tonic toevoegen en je hebt een heerlijke cocktail 😄

3 jaar geleden

Ik vind de Apple Bandit alcoholvrij erg lekker! Laatst op een strandpaviljoen een alcoholvrije cocktail gedronken: Coebergh 0.0 met sprite en limoen 🤤🤤🤤

3 jaar geleden

Deze van de Gall&Gall is zo lekker 👌🏼👌🏼

3 jaar geleden

Rose / fruitbier 0,0%

3 jaar geleden

Gisteren lichthouse wijn gekocht. Moet ze wel nog proberen. Hopelijk lekker

3 jaar geleden

Reactie op jjvdb

Deze van de Gall&Gall is zo lekker 👌🏼👌🏼
Precies dit wilde ik sturen😂😂. Een vriendin zei dat dit zo’n beetje de enige lekkere 0.0 rose is en die heeft er echt veel geprobeerd. En inderdaad, hij is lekker!!

3 jaar geleden

De Hema heeft nu lekkere cocktails! Ik ben fan!

3 jaar geleden

0,0 Gin van Gordons en desperados 👌

3 jaar geleden

Ik drink rabarber nectar. Ziet er uit als rose drink je koud maar is geen alcohol vrije wijn geeft wel een wijn gevoel. Alle alcoholvrije wijnen die ik geproefd heb vond ik niet te zuipen. Dit smaakt een beetje fris zoet met een klein zuurtje😁

3 jaar geleden

De alcoholvrije perencider van de ikea is erg lekker, in van die glazen flessen zit het.

3 jaar geleden

Pina colada: kokosmelk, ananassap 😁, moijto zonder rum, heb nu ook bacardi 0,0 breezer mee maar nog niet geproefd

3 jaar geleden

Ik vind deze witte Vinado wijn heel lekker, ook de rose versie vind ik goed. Zit een bubbel in dus een soort prosecco. Verkrijgbaar in kleine en normale flessen.

3 jaar geleden

Faber Rosé vind ik erg lekker

3 jaar geleden

Alcohol vrije liefmans is ook heel lekker

3 jaar geleden

Reactie op inge!!!

Alcohol vrije liefmans is ook heel lekker
Jaaa! Dit is echt mijn favoriet!

3 jaar geleden

De action heeft nu lekkere mocktails (blikjes) in de schappen

3 jaar geleden

Je hebt een hele leuke (online) alchohol vrije slijterij: Nix & Nix heet het. Zit op meerdere plekken in het land. Echt een aanrader!

3 jaar geleden

Erg lekker! Smaakt als prosecco :)

3 jaar geleden

Liefmans 0.0%🙏🏻

3 jaar geleden

Ik vind de desperados 0.0 echt heerlijk! En goed!