11 Reacties

één jaar geleden

In de avond/nacht doet hij dit dan weer niet dan gaat hij gewoon slapen ook als ie snachts even wakker is geweest.

één jaar geleden

Herkenbaar, wij zijn ook erg zoekende hierin. Vooralsnog is t vooral goed instoppen (en soms tegenhouden dat ze zich er niet uit wringt) en er even bij blijven (ene keer langer dan de andere keer). Ze wil dan wat friemelen aan onze hand en wordt zo rustiger tot ze uiteindelijk (bijna) slaapt. Herken dit niet van onze oudste.

één jaar geleden

Maar ze eenmaal wakker is, gaat ze meteen zitten en valt ze dus niet weer in slaap.. de slaapjes zijn dus ook vaak erg kort

één jaar geleden

Slaapt de kleine in een slaapzak? Dat kan nog wel eens helpen. Zitten kunnen ze dan nog wel maar staan gaat al lastiger

één jaar geleden

Ja instoppen lukt hier ook lastig, draait idd meteen om (behalve als ie echt heel moe is) en wurmt zich eronder uit. Slaapzak heeft ie ook aan maar maakt hem niks uit staat ie net zo makkelijk in 😅

één jaar geleden

Hier is iedere avond zo' feest voor het slapen. Leg haar iedere keer weer op der rug maar ze gaat dan weer staan. Tot ze echt moe begint te worden en dan gaat ze slapen. Ik blijf er wel de heletijd bij

één jaar geleden

Je kan een groter maat slaapzak kopen en de uiteinde van de slaapzak onder de matras zetten. Ik weet niet hoe oud je kleine is en of hij zich zelf eruit kan wringen, maar het is het proberen waard!

één jaar geleden

Helaas heeft ie een erg sterke eigen wil, als ie niet zo kunnen bewegen/op z’n buik of zij liggen dan denk ik dat ie alles bij elkaar schreeuwt haha doet ie al met Nunki lakentje als die wat strak zit mopperen.

één jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook, ik denk nu al bijna 2 maanden. De eerste weken bleef ik er de hele tijd bij en hield ik haar tegen, dat hielp wel maar het duurde echt een tijd, en ik kwam nooit aan het avondeten toe. Vervolgens heb ik haar “het zelf een beetje laten uitzoeken”, als in, ik bleef er niet meer bij, dat werkte eigenlijk even goed, het lijkt wel alsof het velen opstaan en rollen en zitten bij het in slaapvallen hoort. Tegenwoordig geef ik haar haar avondfles in bed en dat is eigenlijk het meest relaxt. Ze blijft liggen om te drinken en valt daarna in slaap. Ze staat of zit dan eigenlijk helemaal niet en valt veel rustiger in slaap.

één jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook, ik denk nu al bijna 2 maanden. De eerste weken bleef ik er de hele tijd bij en hield ik haar tegen, dat hielp wel maar het duurde echt een tijd, en ik kwam nooit aan het avondeten toe. Vervolgens heb ik haar “het zelf een beetje laten uitzoeken”, als in, ik bleef er niet meer bij, dat werkte eigenlijk even goed, het lijkt wel alsof het velen opstaan en rollen en zitten bij het in slaapvallen hoort. Tegenwoordig geef ik haar haar avondfles in bed en dat is eigenlijk het meest relaxt. Ze blijft liggen om te drinken en valt daarna in slaap. Ze staat of zit dan eigenlijk helemaal niet en valt veel rustiger in slaap.

één jaar geleden

Pff ja vind het echt vermoeiend. Vooral omdat hij bij iedereen anders dan ons gewoon gaat slapen alsof ie nu toch een nieuwe associatie of speel heeft gecreëerd.