9 Reacties

3 jaar geleden

Toen ik alleenstaand was en in de Zorg werkte had ik een gastouder in huis als ik avonddienst had. Nu wil ik straks ook weer gaan werken maar ga op zoek naar een andere Baan die beter aansluit met werktijden en dagen.

3 jaar geleden

Hier 2 werkende ouders, ik begin 6 maart weer, ook niemand in de buurt om op te passen dus wij hebben een gastouder gevonden waar onze zoon naar toe gaat straks 😊 ik zou ook gewoon een opvang zoeken zoals de meeste ouders dat doen 😘

3 jaar geleden

Mijn kleine gaat overdag naar het kdv. Voor mijn wekelijkse late dienst ben ik er nog niet uit. Voor af en toe een keer een uurtje oppassen lukt het wel om iemand te vinden denk ik..

3 jaar geleden

Reactie op Njoy1991

Hier 2 werkende ouders, ik begin 6 maart weer, ook niemand in de buurt om o ...
Ik heb kinderopvang 2 dagen in de week maar dat is tot 18:00 wanneer meestal diner begint..

3 jaar geleden

Ik heb niet de oplossing. Maar ik heb echt zwaar respect voor alleenstaande moeders want het is niet niks!!!! Powervrouw ❤️

3 jaar geleden

Hi, ik weet niet waar je woont maar in Den Haag kwam ik ook een opvang tegen waar avond/nacht opvang mogelijk is. Misschien is die optie er bij jou ook?

3 jaar geleden

Ik heb kinderopvang 2 dagen in de week maar dat is tot 18:00 wanneer meesta ...
Ja voor ons was het ook een heel gezoek, 1 gastouder in een dorp vlakbij de stad kon flexibel aanbieden, wij werken alle 2 in 5 ploegendienst, dus vroege, late en nachtdiensten ook in de weekenden. Ik zou echt een gastouder proberen als opvang (wanneer het geregeld is scheelt het zoveel stress)

3 jaar geleden

Reactie op NinaDH

Hi, ik weet niet waar je woont maar in Den Haag kwam ik ook een opvang tege ...
Ah handig, zal is rondkijken dankje

3 jaar geleden

Ah handig, zal is rondkijken dankje
Voor mama’s die in DH of omgeving wonen: https://www.kinderopvangfunnykids.nl/home-mobiel/