10 Reacties

één jaar geleden

Geen tips sorry, wel een hele mooie plant🤩

één jaar geleden

Dit vraagt om een mooie creatieve oplossing! Ik zal er eens over brainstormen. Het moet wat zijn wat dus stevig is, en voor de komende 2 jaar dus eigenlijk wel permanent, mag je boren in de muur?

één jaar geleden

Reactie op e242

Dit vraagt om een mooie creatieve oplossing! Ik zal er eens over brainstorm ...
Haha idd! Ja boren is geen probleem

één jaar geleden

Hem ophangen aan het plafond door middel van een plantenhanger? Kippengaas er omheen? Je kan overigens er ook een mosstok inzetten in plaats van op te hangen aan touwen. Kan je hem neerzetten waar je wilt 😀

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Hem ophangen aan het plafond door middel van een plantenhanger? Kippengaas ...
O ja ik had palmstok (🤷🏻‍♀️?) getypt, maar ik bedoelde mosstok. Die had ik er ook heel lang in, maar daar werd de plant te zwaar voor. De mosstok hield het niet meer. Ophangen had ik nog niet aan gedacht! Vraag me af of het geheel daar niet veel te zwaar voor is, maar is de moeite waard om eens uit te zoeken! Kippengaas is geen optie denk ik met onze klauterkabouter. Dat gaat haar niet tegenhouden denk ik 🙈

één jaar geleden

Reactie op Mamama811

O ja ik had palmstok (🤷🏻‍♀️?) getypt, maar ik bedoelde mosstok. Die had i ...
Mijn ouders hebben een monstera opgehangen dmv een katrol en dan touwen een grote ronde plank aan het plafond. Daar staat hij op. Wel gek trouwens dat hij te zwaar is, heb ongeveer zelfde grootte als jouw plant en die staat stevig zat met mos paal. Heb je hem goed in de grond in het midden gezet? Even maatje groter van pot kan nog helpen?

één jaar geleden

Ik zie persoonlijk niet zo'n probleem....hij staat hoog zat zo, je kleine tijgerende baby kan zo al niet bij de potgrond of bladeren. Ik ga niet alles weghalen of overal in huis hekjes omheen zetten. Je kindje moet ook leren dat hij niet overal aan mag komen. Uiteraard moet het niet gevaarlijk zijn...als de pot makkelijk kan omvallen zou ik er wel wat aan doen, maar anders gewoon zo laten en het woord NEE aanleren! 😉

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Mijn ouders hebben een monstera opgehangen dmv een katrol en dan touwen een ...
Klinkt heel gaaf! Deze plant staat in het midden en is al verschillende keren verplaatst naar een grotere pot. (Helse klus!) Misschien heeft het ermee te maken dat ik deze niet als grote (en stevige) plant heb gekocht. Het was een "stekje" van mn zusje met 3 bladeren. Maargoed daar gaat het nu ook niet om. Het is gewoon zo, en hier moet ik het mee doen 😅

één jaar geleden

Reactie op BEG83

Ik zie persoonlijk niet zo'n probleem....hij staat hoog zat zo, je kleine t ...
Mee eens, maar hij is inderdaad niet zo stabiel. Het was altijd goed genoeg, maar als een baby eraan gaat trekken gaat het waarschijnlijk mis. En natuurlijk moet ze leren dat nee ook nee is. Maar het gaat om de momenten dat ik even naar de keuken loop om iets te pakken en haar niet in de gaten kan houden. Ze is zo snel ineens.

één jaar geleden

Reactie op Mamama811

Mee eens, maar hij is inderdaad niet zo stabiel. Het was altijd goed genoeg ...
Misschien dan een ander tafeltje zoeken waar de plant wel stevig opstaat? En dus babyproof is? Lijkt me een beter alternatief dan een heel hekwerk er om heen...