15 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik geef water uit een bekertje, van dat Nestl茅 water voor babies Uit een flesje wilt ze ook geen water, want dan verwacht ze gewoon melk en eender wat anders dat ze dan binnen krijgt zal vies zijn, gewoon omdat het geen melk is

茅茅n jaar geleden

Wij geven eigelijk standaard water. Net als bij eten moeten ze hier ook aan wennen. Ik weet helaas geen andere opties

茅茅n jaar geleden

Wat ik af en toe wel eens doe is al ik een potje fruit uitspoel dit niet weg spoel maar in een beker doe en dit aanvul met water dit vind hij af en toe wel lekker, normaal krijgt hij gewoon water

茅茅n jaar geleden

Bij ons dronk hij het eerst ook noet, maar door het steeds opnieuw aan te bieden drinkt hij het nu wel.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Vony

Wat ik af en toe wel eens doe is al ik een potje fruit uitspoel dit niet we ...
Bedankt voor de tip!

茅茅n jaar geleden

Van gerber en gerber heb je ook sapjes hiervan doe ik een klein laagje met water

茅茅n jaar geleden

Onze dochter krijgt water met een heel klein beetje diksap. Zo heeft het wat smaak en drinkt ze het wel. Ja, ik weet dat het tegen het advies in gaat van het CB. Mijn zoon van 13 is er groot mee geworden en net als hem krijgt ze bijvoorbeeld ook wel eens een boterham met smeerkaas of smeerleverworst (was destijds zelfs het advies) Ik ben zelf van mening dat je met maten dit best kunt geven als het betekend dat ze hierdoor genoeg vocht binnen krijgt waardoor ze geen problemen heeft met ontlasten.

茅茅n jaar geleden

Oww en kleine toevoeging, ze eet gewoon alles.. heeft geen voorkeur voor zoet hierdoor, sterker nog ze eet het liefst brood 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op MissG86

Onze dochter krijgt water met een heel klein beetje diksap. Zo heeft het wa ...
Ik doe hier precies hetzelfde. Wij geven af en toe pruimen roosvicee (dit was op advies van de huisarts). Ze vindt dit heerlijk en drinkt zo lekker vocht op een dag. Er hoeft maar een drupje door en dan vindt ze het al lekker. Ze heeft hierdoor ook geen voorkeur voor zoet ofzo en eet echt alles. Ik ben zelf 19 en ik ben ook groot geworden met roosvicee, diksap, Liga, af en toe potjes fruit en groente en ga zo maar door. Tegenwoordig willen ze zelfs suikervrije suikerspin馃槣馃ぃ Overgewicht komt meer door het vele gamen en achter de iPad en telefoon zitten en weinig (buiten)spelen naar mijn mening馃槀 Ik ben ook groot geworden met suiker en zonder de iPad en gamen en ik ben nu 182cm en 62kg, dus niks mis mee

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Ik doe hier precies hetzelfde. Wij geven af en toe pruimen roosvicee (dit w ...
Precies! Ikzelf ben ook met liga met banaan en sinaasappelsap opgegroeid en diksap enz. Ik snap de adviezen best, en ik snap het ook helemaal als iemand ze opvolgt. Ik oordeel daar ook niet over, maar ik persoonlijk vind het soms wat t茅 allemaal. Misschien ook omdat het mijn tweede is met best wel een leeftijdsverschil en dus verschillende adviesen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Ik doe hier precies hetzelfde. Wij geven af en toe pruimen roosvicee (dit w ...
En ik ben 37 haha

茅茅n jaar geleden

Onze dame drinkt alleen water op lichaamstemperatuur dus rond de 37 graden. Kwam ik gisteren achter doordat ik water uit de watermolen pakte en ze toen een halve fles water leegdronk. Verder bieden wij vruchtenthee rooibos aan en af en toe wat diksap hier is ze niet heel happig op.

茅茅n jaar geleden

Reactie op MissG86

Precies! Ikzelf ben ook met liga met banaan en sinaasappelsap opgegroeid en ...
Jaa precies! Dat heb ik ook馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sufjuffie

Onze dame drinkt alleen water op lichaamstemperatuur dus rond de 37 graden. ...
Oooh dat is ook een goede inderdaad! Ze zijn natuurlijk alleen maar drinken op die temperatuur gewend

茅茅n jaar geleden

Ja hier ook alleen warm water. Koud neemt ze geen slok van, warm wel wat. Niet heel veel hoor, melk blijft favoriet. Op warme dagen als ik bang ben dat ze niet genoeg drinkt doe ik 1 schep melk bij 120 mL water, dan drinkt ze wat beter.