21 Reacties

2 jaar geleden

Baby+

2 jaar geleden

Hey baby tracker is super goed. Gebruiken hem nu 2 de maal en heel tevreden van!

2 jaar geleden

Bij mijn eerste zoon heb ik 'BabyTracker' ontdekt (roze icoontje met een wit speentje erin). Heel makkelijk in gebruik en erg tevreden over. Gebruik hem nu bij onze tweede zoon weer 😊

2 jaar geleden

Hoi lieverd, Ik gebruik al vanaf geboorte de huckleberry app , daar op kan je voeding en ander dingen bij houden. Mij helpt het ontzettend omdat ik flesvoeding geef.

2 jaar geleden

Ik gebruikte in het begin op aanraden van de kraamzorg de Medela Family - baby tracker app. Heel veel schik van gehad!

2 jaar geleden

Ik gebruik de baby+ app. Erg makkelijk in gebruik.

2 jaar geleden

Baby+ heel handig kan je ook gewicht in bijhouden

2 jaar geleden

Baby+ app Ik hou hier ook medicatie in bij en zijn poepluiers ideaal! ☺️

2 jaar geleden

Reactie op PDR1990

Bij mijn eerste zoon heb ik 'BabyTracker' ontdekt (roze icoontje met een wi ...
Babytracker is heel fijn inderdaad! Deze is het.

2 jaar geleden

Ik gebruik Huckleberry Kan ik het gewicht en de curves en speeltijd en medicatie en kolven, echt alles ingeven

2 jaar geleden

Ik heb de baby+ app, vind ik persoonlijk heel ideaal. Staat veel informatie in en je kan er alles in bijhouden. Zelfs ontwikkeling, activiteiten met informatie etc

2 jaar geleden

Ik gebruik baby feed. Kan je voeding, urine, stoelgang en medicatie/vitamines in noteren

2 jaar geleden

Reactie op IH26

Baby+
Kun je deze ook delen met je partner? Of moet hij dan met mijn gegevens inloggen?

2 jaar geleden

Reactie op BiebP

Kun je deze ook delen met je partner? Of moet hij dan met mijn gegevens inl ...
Ja. Je kan het samen gebruiken door dezelfde inloggevens te gebruiken.

2 jaar geleden

Ook baby+ hier

2 jaar geleden

Borstvoeding

2 jaar geleden

Baby verzorging, wat een top app, je kan daar echt alles bijhouden, voeding, medicijnen, temperatuur, luiers, etc...

2 jaar geleden

Baby daybook gebruik is. Kan je ook delen met partner. erg fijne app, meerdere geprobeerd maar vind deze het fijnst.

2 jaar geleden

Baby daybook

2 jaar geleden

De medela app