8 Reacties

3 maanden geleden

Wij zijn nu in Italië. Ook druk om gemaakt over de reis maar echt voor niks, hij heeft lekker naar buiten zitten kijken (had ik echt niet verwacht). Hij rijdt nog achteruit omdat ik dat belangrijk vind voor veiligheid, maar we hebben een spiegel zodat hij wel ook naar voren kan kijken en we hem kunnen zien. Via die spiegel ziet ie ook veel. Wat hier nog t beste werkte qua vermaak was een kartonnen doosje waar ik doekjes met wasknijpers en klemmetjes in had gedaan😂😂. Hij trekt altijd de wasknijpers van t rek af. Echt beter dan t speelgoed wat ik ook mee had 😅. En wat knabbels voor als hij t echt zat werd. En natuurlijk af en toe stoppen

3 maanden geleden

Ik had z’n soort tafeltje gekocht wat voor z’n stoeltje kon zodat hij wat makkelijker kon spelen. Wat nieuw speelgoed z’n magnetisch kleurding bijv. Elke 2,5 tot 3 uur stoppen en even spelen. Tijdens de reis deed hij ook weer even 2 dutjes. Dacht ook oh ben benieuwd hoe t gaat, maar ging verrassend goed! Zijn naar Kroatië gereden, wel in twee dagen dan.

3 maanden geleden

Reactie op milouq

Wij zijn nu in Italië. Ook druk om gemaakt over de reis maar echt voor niks ...
Op welk tijdstip zijn jullie gaan rijden? Ik twijfel om bijv rond 19u te gaan rijden al heel deel, dan slaapt ze hopelijk een hele poos. Maar geen idee nog wat handig is?

3 maanden geleden

Reactie op 2312baby

Op welk tijdstip zijn jullie gaan rijden? Ik twijfel om bijv rond 19u te ga ...
Sorry ik zie het nu pas. Hij slaapt smiddags 3 uur lang, van 12 tot 3. Dus we zijn om 11 gaan rijden, kon ie een uurtje spelen en dan slapen. Zaten er alvast 4 uur op. Maar terug zijn we gaan rijden toen hij net wakker was, dat ging eigenlijk net zo goed. Zou vooral kijken wat je zelf t fijnst vindt; als je kind uitgerust aankomt en je hebt zelf een nacht doorgehaald is dat ook heel pittig😅

3 maanden geleden

Waar in Italië gaan jullie naar toe wij zijn ook nog opzoek naar een leuke kindvriendelijke plek

3 maanden geleden

Reactie op milouq

Sorry ik zie het nu pas. Hij slaapt smiddags 3 uur lang, van 12 tot 3. Dus ...
Sliep hij in de auto dan ook van 12 tot 15? Wat heerlijk zeg! Wij zijn ook in Italië, we hebben het in 2 stukken gereden en onze zoon heeft precies 0 minuten geslapen 😂 Hij heeft zich verder opzich wel vermaakt. Had een tas met speelgoed waarvan een aantal ingepakt in papier. Af en toe kreeg hij er iets uit. Einde van dag 1 was hij er klaar mee en hielp de ipad (filmpjes van Kikker en vriendjes op netflix). Viel me mee, maar wel lastig dat hij niet ging slapen

3 maanden geleden

Oh lekker z’n flinke dut in de auto! Heenweg ging dat hier eigenlijk super terug weg slapen wat moeizamer 🤷🏼‍♀️ Maar inderdaad laatste uur was hij er helemaal klaar mee en hadden wij ook filmpjes en vond ie t weer prima. Al met al viel het zeer mee. Nacht rijden durfde ik zelf niet aan als hij dan niet of kort zou slapen in de auto leek mij erg lastig 😅 Tips voor Italië mooie/nette camping met veel voor kinderen hoor ik ook nog graag! Niet echt kunnen vinden want wilde wij eerste instantie ook heen.

3 maanden geleden

Ik kocht een stickerboek met herbruikbare stickers https://www.littlethingz.be/nl/djeco-stickerboek-autos-18m.html Een net iets andere. Maar dat was wel uitkomst. Tijdens de reis lukte het hem iets minder goed, maar in het huisje plakt hij ze overal op. In het boek, ramen, spiegels, bestek. Verzin het maar. En had spinners van de zeeman op het auto raam