10 Reacties

7 maanden geleden

zit ze al in een gewone autostoel of nog in de maxi cosi? onze dochter deed dit ook zo erg, tot ze over ging in een autostoel en toen kon ze alles om haar heen zien en was ze stil 😇

7 maanden geleden

Reactie op Momtobe001

zit ze al in een gewone autostoel of nog in de maxi cosi? onze dochter deed ...
Ze zit in een autostoel🤯😩😩😩

7 maanden geleden

Reactie op ozge

Ze zit in een autostoel🤯😩😩😩
ow wat vervelend zeg voor jullie! heeft ze dit altijd al gedaan sinda de geboorte ?

7 maanden geleden

Reactie op Momtobe001

ow wat vervelend zeg voor jullie! heeft ze dit altijd al gedaan sinda de ge ...
Nee eigenlijk niet dit is echt nu een maand zo. Elke autorit is echt een hel!

7 maanden geleden

Heel herkenbaar. Eigenlijk al vanaf haar geboorte is ze onrustig in de auto, niks slapen… Ik rij 2 soms 3 keer in de week 40 min heen en dan de volgende dag 40 min terug. Keek er steeds meer tegenop. Op een gegeven moment had ik een hele tas speelgoed mee en gaf ik steeds iets nieuws, maar zelfs dat hielp niet. Nu is ze 14 maanden en begint soms uit het raam te kijken, dan vertel ik wat ze ziet en lijkt dit steeds leuker te vinden. Kost wel energie, maar beter dan een gillend kind. En liedjes zingen met bewegingen. 1 hand aan het stuur en de ander meedoen. Ook niet 100% veilig, maar zo gestresst worden van 40 minuten geschreeuw in je oor is ook niks

7 maanden geleden

Misschien een overbodige vraag, maar heb je de stand van de gordeltjes gecheckt? Die moeten iets boven de schouders staan. Bij het aantrekken wordt het kindje dan tegen de rugzitting aangedrukt, en niet omlaag. Soms staan de gordels te laag en worden de schoudertjes naar beneden gedrukt en dat is idd vervelend. Bij dochter heb ik afgelopen tijd best vaak de gordels moeten verstellen omdat ze in een groeispurt zat. En wellicht ook overbodig, maar indien je kindje een jas aanheeft, eens proberen zonder te doen. Officieel wordt dat ook afgeraden. Onze dochter heeft t bloedheet in haar stoeltje met jas aan, dus als t echt fris is leg ik een jas over haar beentjes heen.

7 maanden geleden

Wordt ze achteruit of vooruit vervoerd? Soms maakt dat ook nog verschil. En inderdaad wat hierboven al genoemd is, even de gordels checken.

7 maanden geleden

Reactie op Col22

Wordt ze achteruit of vooruit vervoerd? Soms maakt dat ook nog verschil. En ...
Ze wordt vooruit vervoerd. Ik ga ook eens de gordels checken misschien heeft ze het idd ook te warm ook even zonder jas proberen😅

7 maanden geleden

O zo herkenbaar. Heb sowieso een kind die continu bezig gehouden moet worden. Als in, kan niet stil zitten. Ik heb een tablet gekocht waarop ze een filmpje kan kijken in de auto). Altijd gezegd dat ik dit nooit zou doen. Look at me now. (Werkt super overigens(

7 maanden geleden

Hier ook super herkenbaar! Mijn zoontje van 14 maanden heeft het ook nooit leuk gevonden in de auto. Elke keer weer huilen. Ik zag laatst een tip om de luier wat losser te doen zodat t niet in de buik drukt met t zitten. Heb t zelf nog niet geprobeerd maar wie weer helpt t bij jou 🤷🏻‍♀️ Ben benieuwd naar de andere tips