4 Reacties

één jaar geleden

Wij krijgen vandaag de maxi cosi mica binnen, dus ik kan je een dezer dagen vertellen hoe ie bevalt! Voor onze oudste hadden wij de autobaby biro of iets. Ook 360 graden draaibaar, maar een enorm groot en lomp ding. Ook het draaien gaat niet heel soepeltjes. Maar goed, we waren er blij mee toentertijd. Het ligt denk ik maar ook net aan je budget.

één jaar geleden

360 draaibare stoelen zijn over het algemeen heel lomp. Zou even goed overwegen hoe vaak je dat gebruikt. Als je een 3deurs hebt is draaien sws totaal onpraktisch. Enige voordeel ervan is dan dat je tot 15 maanden achterwaarts zou kunnen vervoeren als dat past in de ruimte die je hebt. Maar dat kan in veel gevallen ook gewoon met je groep 0 stoel. Ik kies er bewust voor om de groep 0 stoel ('maxi cosi') zo lang mogelijk te gebruiken en dan over te gaan naar een voorwaartse stoel. Bij de oudste ook zo gedaan, die heeft tot 1,5 in de maxi cosi pebble gezeten. En daarna over naar een cybex pallasfix met zo'n blok ipv gordel.

één jaar geleden

Wij hebben deze, vind hem fijn https://www.bol.com/nl/p/autostoel-novi-baby-david-premium-0-1-2-3-isofix-360-rotation-all-black/9300000133726367?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één jaar geleden

Ik heb de maxi cosi axissfox. Echt een topding en 360 graden draaibaar. Nu nog achterwaarts, dan neemt hij wel nog veel ruimte in beslag. Straks een stuk minder