9 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfdee

één jaar geleden

Hebben wij ook soms op en af, komen er eventueel tandjes door? Zolang ze alsnog genoeg vocht binnen krijgen en de fles of borstvoeding leeg en op drinken, zou ik me nog niet te veel zorgen maken. Soms at ze hier ook echt niet en na een paar dagen ineens weer wel

één jaar geleden

Bij ons gebeurd dit op 't moment dat we denken dat er ook last is van tandjes. Vooral 't avondeten vind gaat dan moeilijker. Wij leiden 'm dan vaak eventjes af met een filmpje of gek doen. Dan eet ie zo stiekem door 😊

één jaar geleden

Precies hetzelfde hier met onze dochter.. Maar ze krijgt idd tandjes dus dit verklaart waarom ze niet zo goed eet. Af en toe word ik echt radeloos van dat ze niet wil eten. Heel toevallig heb ik vandaag voor dr neus gek gedaan en alsof ik haar hapje ging eten en mevrouw deed haar mondje open en at het helemaal op😲😅.

één jaar geleden

Hier ook bij een dame van 7.5 mdn. Vandaag sinds 2 weken weer eens een normale portie naar binnen gekregen. Enige waar ze tevreden en rustig van werd waren cracotte crackers.....dus na een paar hapjes groente erin gewerkt te hebben kreeg ze een cracker

één jaar geleden

Hier hetzelfde. 7,5 maanden. Wel alle 8 tandjes al (voor nu dan). Gisteren haar maar met ons mee laten eten om te kijken of dit werkte. Aardappelen, sperziebonen en stukje vlees. Staafmixer er even kort op en mevrouw heeft ALLES op gegeten. Wij gaan dit maar gewoon vaker doen.

één jaar geleden

Reactie op iljaaax

Bij ons gebeurd dit op 't moment dat we denken dat er ook last is van tandj ...
Dan zal het vast daar aan liggen. Hier hebben we ook het vermoeden van tandjes. Hij jammert best veel en zijn tandvlees onderin voelt ook warm. Grijpt ook veel naar z’n oren, overigens nog geen tandjes gevoeld. Bedankt voor de tip met het afleiden van het kijken van een filmpje. Hij heeft zijn eten voor het eerst weer helemaal opgegeten ☺️😁

één jaar geleden

Oh fijn die herkenning want hier is het ook maar een paar happen en dan is het weer klaar

één jaar geleden

Reactie op dha22

Dan zal het vast daar aan liggen. Hier hebben we ook het vermoeden van tand ...
Wij zagen eerst ook niets en van de een op de andere dag zag ik 2 puntjes en kwamen beide tandjes onder door. Fijn dat je z'n eten weer lekker heeft opgegeten 😊