17 Reacties

7 maanden geleden

Hij is 14 maanden trouwens.

7 maanden geleden

Hier krijg m’n kleine meid ook gewoon nog een flesje voor het slapen. Deed dit bij mn middelste ook wel tot 2 jaar. Vond ze zo lekker een vol buikje

7 maanden geleden

Ik geef mijn zoon nog een beetje warme halfvolle melk voor het slapen.

7 maanden geleden

Mijn dochter kreeg nog altijd een papflesje van 110 ml dat was opgewarmde melk met 1 schepje Olvarit pap. Sinds 2 dagen heb ik de pap weg gelaten en krijgt ze wat warme melk in haar beker voor het slapen gaan….ze slaapt nog net zo lang door en hoefde er niet aan te wennen dat ze nu ineens geen fles meer heeft

7 maanden geleden

hier krijgt ze ook nog 2 flesjes net voor het slapen gaan en 1 als ze net uit bed komt

7 maanden geleden

hier nog avond en nacht fles zelfs... weet niet hoe we hier vanaf moeten komen, hij blijft anders continu morren snachts...

7 maanden geleden

Hier geef ik m'n zoontje voor het slapen gaan een warme fles met halfvolle melk. Hij is 13 maanden

7 maanden geleden

Reactie op Hiskia89

hier nog avond en nacht fles zelfs... weet niet hoe we hier vanaf moeten ko ...
Dit is bij mijn zoontje ook lang zo geweest. Ik had zijn nachtfles vervangen door een beker met water. Dit vond hij prima, en ging dan snel weer slapen. Binnen een week werd hij s'nachts niet meer wakker. Het was bij hem echt gewenning, dus hoefde we alleen de cirkel te verbreken. Hij krijgt nu bij 14 maanden nog een fles van 150ml voor het slapen. Het CJG zecht dat dat niet nodig is maar ik zie het kwaat er niet van in. Hij vind het lekker en slaapt goed. En ik vind het fijn dat hij extra vocht binnen krijgt.

7 maanden geleden

Mijn dochter is 14 maanden en drinkt nog 3 flessen van 150ml. Wil geen water

7 maanden geleden

Onze dochter drinkt ‘s morgens en ‘s avonds nog een fles van 240+8 leeg. Desondanks al haar eten en tussendoortjes heeft ze er echt nog nood aan.

7 maanden geleden

Mijn dochter van 4 maanden krijgt in de ochtend een half bekertje met half volle melk en voor het slapen gaan een flesje van 150 ml. Wilde fles vervangen door bekertje alleen zie dat ze er nog zo van geniet 🥰. Ook krijgt ze elk moment een zusje dus wil niet te veel veranderen nu. Misschien over een maand of twee proberen en kijken of ze er klaar voor is.

7 maanden geleden

Hier nog 2 flessen, bij het wakker worden en voor het slapen gaan. Wel halfvolle melk, geen melkpoeder meer.

7 maanden geleden

Reactie op SuzanneEmely

Dit is bij mijn zoontje ook lang zo geweest. Ik had zijn nachtfles vervange ...
wat goed om te lezen, ik ga dat ook proberen, Dankjewel!

7 maanden geleden

Onze dochter krijgt voor het slapen gaan nog een fles 210+7 de enige van de dag, cb vind dit onnodig maar ze is er gewoon nog aan toe en geniet er zo van, dus waarom zou ik er mee stoppen. Daarbij drinkt ze slecht tot niet thee en diksap dus op deze manier krijgt ze wel haar vocht binnen. Stoppen wanneer het voor jou en je kleine goed voelt en wanneer het er aan toe is...

7 maanden geleden

Bij ons krijgt ze nu nog nutramigen. 180+6 en dan met pap erdoor. Onze machtiging voor nutramigen is nu verlopen, dus we maken dat op. Ons meisje kan nog steeds niet tegen koemelk, maar het gaat steeds beter. Ze gaaat heel goed op gewone lactose vrije melk. Dus dat krijgt ze dan in de avond

7 maanden geleden

Bij ons ligt het er aan hoe hij zich voelt, soms eet die van ons overdag heel slecht en dan krijgt ie na het avond eten toch nog eventjes een fles

6 maanden geleden

Ja hoor. In de middag 150+5 en in de avond 220+7. Bij beide flessen valt hij in slaap en leggen we hem in bed. Beide flessen gaan ook echt leeg, dus blijkbaar heeft hij het nodig.