8 Reacties

één maand geleden

Hii, ik geef mijn zoon voor t slapen gaan 150 ml koemelk voor 't slapen gaan in een fles. En s'morgens als hij wakker wordt 150 ml pap uit een fles. Als je kindje zo'n dorst heeft, kun je wellicht we. Flesje snachts in z'n bedje leggen met water erin. Misschien blijftie dan ook wat langer liggen alstie wat te drinken heeft 🤗

één maand geleden

Wij geven 210 koemelk met 2 scheppen pap voor het slapen gaan ze slaapt de hele nacht door tot volgende ochtend 7 uur. En we zorgen dat voor ze op bed gaat nog even goed drinkt, ( elke keer haar beker weer aanbieden) we merkte dat als ze overdag weinig dronk ze dan snachts voor een fles weer kwam of sochtends enorme dorst had.

één maand geleden

Ons dochtertje had hier ook heel erg last van en het bleek uit eindelijk dat ze erg honger had. Wij bieden nu meer/ vaker eten aan en sinds dien slaapt ze helemaal door misschien helpt dat ook voor jullie.

één maand geleden

Bedankt meiden voor jullie tips 🥰 ik ga ermee aan de gang..

één maand geleden

Ik geef sinds ze 1 jaar is geen flesjes meer. Ze krijgt koemelk tijdens lunch en tussendoor yoghurt.

één maand geleden

Hier krijgt ze een fles van 180-200ml lactose vrije melk en en dan met granen erdoor, waardoor het pap wordt! Meestal laat ze nog wel 50ml pap staan.

één maand geleden

Wij geven 160ml halfvolle melk om 19.00u maar hij wordt de laatste weken ook vaak tussen 6 en half 7 wakker en wil dan direct drinken.

één maand geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Hier krijgt ze een fles van 180-200ml lactose vrije melk en en dan met gran ...
En wat voor granen doe je erdoor? 😊