10 Reacties

7 maanden geleden

Super balen…. Misschien bij een fietsenmaker je fiets inwisselen voor een andere bakfiets of gewone fiets? Moet je misschien wel bijleggen, maar als je je niet prettig meer bij deze fiets voelt is ook vervelend. Veiligheid… Tegenwoordig faciliteren veel werkgevers ook lease fietsen, kosteloos. Misschien ook interessant..?

7 maanden geleden

Wij hebben ook een babboe, fietsen er al 3 jaar met veel plezier op! wij blijven dit ook doen. Vriendin van een vriendin had een gebroken frame maar zei achteraf dat ze ook wel wat had gemerkt aan de fiets. Wij hebben de as nummers gecheckt op de website en die zouden goed moeten zijn. Dus wij blijven lekker fietsen 😊

7 maanden geleden

Reactie op 090621

Wij hebben ook een babboe, fietsen er al 3 jaar met veel plezier op! wij bl ...
Welk type hebben jullie? Mijn bakfiets valt niet onder de terugroepactie, maar het advies blijft wel om er voorlopig niet op te fietsen....krankzinnig toch? Staat een gloednieuwe fiets in mijn schuur! Wat moet ik daar nou mee?

7 maanden geleden

Reactie op VBS

Super balen…. Misschien bij een fietsenmaker je fiets inwisselen voor een a ...
Denk niet dat een fietsenmaker nu mijn bakfiets wil hebben...die verkoopt tie nu niet! Helaas heeft mijn werkgever alleen een fietsplan, maar daarvan is het potje dit jaar al op. Geen leasefietsen....

6 maanden geleden

Reactie op BEG83

Welk type hebben jullie? Mijn bakfiets valt niet onder de terugroepactie, m ...
Wij hebben de city e

6 maanden geleden

Wij hebben ook een Babboe bakfiets van nog geen jaar oud. Ik heb er even over getwijfeld of we hem nog moesten gebruiken, want die van ons valt wel onder de terugroepactie, maar hij is goed onderhouden, staat in de garage en mankeert niets. Wij gebruiken hem dus nog steeds. Oudste dochter gaat ook naar school en is toch wel erg makkelijk. Je moet doen wat voor jou goed voelt natuurlijk! Ben wel heel benieuwd hoe dit af gaat lopen en met welke oplossingen ze gaan komen..

6 maanden geleden

Er is al een oplossing: Babboe biedt sinds 27 feb een alternatief vervoersmiddel aan alle eigenaren van de terugroep actie modellen plus een compensatie. Neem contact met ze op en dan bekijken ze jouw situatie.

6 maanden geleden

Reactie op Mama_R

Er is al een oplossing: Babboe biedt sinds 27 feb een alternatief vervoersm ...
Helaas geld deze oplossing niet voor mij! Mijn bakfiets valt (nog) niet onder de terugroepactie. Er zijn nu nog maar 4 modellen officieel afgekeurd. Over de andere modellen is Babboe nog druk in overleg met de NVWA. Tot die tijd wel het advies om de bakfiets NIET te gebruiken. Inmiddels is het bijna april....hopelijk komen ze snel met een uitspraak over de overige modellen....

6 maanden geleden

Reactie op BEG83

Helaas geld deze oplossing niet voor mij! Mijn bakfiets valt (nog) niet ond ...
Ook voor de modellen die wel binnen de terugroepactie vallen is tot op heden nog geen oplossing geboden. Ze hopen aan het einde van deze maand meer duidelijkheid daarover te geven en nemen dan persoonlijk contact op met de eigenaren van de bakfietsen. Is voor iedereen nog afwachten dus…

6 maanden geleden

Echt? Wat slecht, ik sprak een kennis die voor het bedrijf werkt en die deed overkomen alsof alles heel netjes werd afgehandeld en je er zo terecht kunt met je afgekeurde model. Maar dat zal ook wel vanwege het imago zijn dan. Succes dames! Ik zou het dan inderdaad nog even afwachten.