13 Reacties

één jaar geleden

Hier volgend weekend alweer de eerste verjaardag ( ivm vroeggeboorte , was 8 sec uitgerekend ) ik heb leuke praktische dingen er op gezet om z’n kamertje te veranderen , Nijntje gaat er uit en de dinosauriërs komen er in haha , dus dino lampjes , dino muurstickers , dino gordijntjes verzin het maar . Allemaal dingetjes rond de 10 tot 20 euro dus voor iedereen een redelijke uitgave .

één jaar geleden

Balanceboard van de Decathlon (de goedkope versie van zo'n wobbel), heel veel boekjes, een loopfietsje, een vormenstoof en een ballenbak (over die laatste twijfel ik nog of ik daar goed aan doe qua opruimen 😅🙈)

één jaar geleden

Ik heb ook al een lijstje gemaakt voor de kleine meid. Vooral veel praktische dingen wij gaan in januari naar lapland dus veel merinowollen spullen gevraagd. Accessoires voor het keukentje wat ze van ons krijgt. Een loopfietsje. En de stapstenen heb ik er op staan. En nog wat ander klein speelgoed. Maar ook een feetje pyama bijvoorbeeld zodat er voor ieder budget wat te kopen valt.

één jaar geleden

Hier staan vooral die nieuwe Little Dutch Farm items op het lijstje 😍

één jaar geleden

Wij gaan voor de elektrische auto vind hij de max

één jaar geleden

Ik wil miss een loopfietsje van little dutch.. vind die echt super schattig!

één jaar geleden

Heel random vraagje, maar ik moet werken op haar verjaardag. Zouden jullie er vrij voor vragen of niet?

één jaar geleden

Heel random vraagje, maar ik moet werken op haar verjaardag. Zouden jullie ...
Ik heb wel vrij, gevraagd en uiteindelijk heb ik zelfs die week vakantie

één jaar geleden

Heel random vraagje, maar ik moet werken op haar verjaardag. Zouden jullie ...
ja zou vrij vragen of ruilen (als dat binnen jou werk zo gaat) Wel zo fijn om thuis te zijn op zo'n dag

één jaar geleden

Reactie op Didjaa

ja zou vrij vragen of ruilen (als dat binnen jou werk zo gaat) Wel zo fijn ...
Zelf doe ik dat wel altijd bij de kinderen hun verjaardag. Vaak ruil ik een dag.

één jaar geleden

Heel random vraagje, maar ik moet werken op haar verjaardag. Zouden jullie ...
Nee dat doe ik niet. We vieren het dan een andere dag.

één jaar geleden

Heel random vraagje, maar ik moet werken op haar verjaardag. Zouden jullie ...
Ik heb zelf wel vrij gevraagd voor zijn verjaardag. Vind het voor mezelf ook een speciale dag de geboorte van ons eerste kindje.

één jaar geleden

Toevallig is het bij mij m’n vrije dag en mijn vriend gaat nog even een dag ouderschapsverlof inzetten haha! Nou heeft mijn schoonmoeder dus ook vrij genomen met de verwachting dat ze langs mag komen.. wij gaan het dus pas in maart vieren omdat wij in december de oplevering hebben van ons nieuwe huis. Dus zit ook niet echt op haar bezoek te wachten😅 In het verlanglijstje hebben wij knutseldingen staan van ses, driewieler met duwstang en wat blokken. Zelf gaan wij een keukentje cadeau doen.