23 Reacties

10 maanden geleden

Heb je geen riempje erin?

10 maanden geleden

Je hebt er een tuigje voor. Onze dochter klimt ook ( 11 maand) Vind het tuigje wel echt een onding. Dus of we gebruiken het tuigje of als mijn man ook thuis is dan letten wij om de beurt op.

10 maanden geleden

Wat schrikken zeg! Maar er is een riempje voor de triptrap. Misschien waard om die aan te schaffen

10 maanden geleden

Je kunt riempjes bestellen en haar vast zetten zodat ze er niet uit kan klimmen. Mijn broer heeft dit ook voor haar dochtertje

10 maanden geleden

Zou inderdaad het tuigje kopen voor de triptrap. Dat helpt enorm.

10 maanden geleden

Herkenbaar hier... daarom hebben wij inderdaad een tuigje gekocht omdat onze kleine klauteraar erg beweeglijk is... En wij hebben een playtray, scheelt ook wel iets dat ze er minder snel uit kunnen vallen (heb ik het idee dan bij onze zoon)

10 maanden geleden

Ik heb nu 1 keer gezien dat ze op het bovenste plankje stond (zit plankje) en sindsdien zit ze er alleen nog maar in onder toezicht. Eerder waren we in de buurt maar stond ik ook nog wel met mijn rug ernaar terwijl ik stond te koken of liet ik haar even in de tripp trapp als ik naar de wc ging. Doen we dus niet meer. Riempjes vind ik zelf dan niet nodig. En elke keer als ze met haar billen omhoog komt corrigeren. Dan zeg ik: "Nee. Ga op je billen zitten" en duw ik haar weer terug. Als ik dat te vaak moet doen, is het klaar en gaat ze eruit.

10 maanden geleden

Hier ook! Het helpt hier om een dun kussentje (van de bank) achter haar rug te schuiven. Dan heeft ze de ruimte niet om er uit te klimmen. Tuigje moet ik nog steeds aanschaffen maar vind hem belachelijk duur voor gewoon een tuigje

10 maanden geleden

Tuigje voor de trip trap

10 maanden geleden

Tuigje 馃槉

10 maanden geleden

Hier is dat ook gebeurd 1,5 maand geleden toen ze 9 maanden was. Wij hebben een universeel tuigje gekocht en die vastgemaakt en nu kan ze er niet uit. Die van triptrap zelf vonden we belachelijk duur馃槀

10 maanden geleden

Ik heb gewoon een universeel tuigje gekocht. Werkt prima. Je hoeft echt niet die hele dure te kopen van de tripp trapp zelf!

10 maanden geleden

Wij hebben ook een universeel tuigje, van de prenatal, 9 euro dacht ik, en die werkt prima.

10 maanden geleden

Jippie's veiligheidstuigje werkt top! Vooral fijn dat je deze aan de achterzijde vast klinkt. Vinden wij in ieder geval veel fijner dan aan de voorkant

10 maanden geleden

Wij hebben ook een kleine klimmer/escape artist, maar geen tuigje. Ik denk dat hij daar heel boos van zou worden. Onze oplossing is om hem er niet in te zetten als we er niet bij zijn. Onze dochters waren wat dat betreft heel anders, die bleven gewoon lekker zitten 馃檲

10 maanden geleden

Je kan het onderste plankje ook wat omlaag zetten, zodat ze er met de voetjes niet meer aan komt

10 maanden geleden

Geen riempje voor ons; als ze zou stikken in iets tijdens het eten, duurt het te lang voor je haar eruit kan vissen. Gewoon maar eruit als ze niet meer wil blijven zitten.

10 maanden geleden

Wij hebben het onderste plankje inderdaad ook lager zodat hij daar niet op kan staan om eruit te klimmen. En we laten hem ook gewoon niet alleen in zijn stoel zitten. Tuigje is best gevaarlijk met eten, want mocht er een stik incident zijn dan wil je niet dat tuigje nog los moeten maken.

10 maanden geleden

Reactie op inge!!!

Je kan het onderste plankje ook wat omlaag zetten, zodat ze er met de voetj ...
Dat plankje moet je kindje juist op kunnen staan om zich tegen af te zetten bij verslikken/stikken! Zo redden en helpen ze zichzelf.

10 maanden geleden

Ik zou een tuigje kopen! De kans dat de kleine uit de stoel klimt en zich lelijk bezeerd is echt veel groter dan dat je kleintje stikt in zn eten. En mocht het wel gebeuren dan heb je je kleintje echt zo uit de stoel hoor met een tuigje! Snap niet dat mensen hier zo angstig over doen. Een klikje en hij is los. Ik werk 17 jaar in de opvang en alle baby's moeten verplicht in een tuigje als ze in de kinderstoel zitten. Heb het (gelukkig) nog nooit meegemaakt dat een baby echt stikte in zijn eten toen hij in een stoel zat.