9 Reacties

3 jaar geleden

Sneu h猫, die van ons is nu ook snotverkouden... ik ga voor 't slapen lekker warm douchen met haar, gebruik baby neusspray en heb haar bed schuin staan. Maar sommige stukken van de nacht kan ze alleen rechtop slapen bij mij of m'n partner. Dus ff zware nachten weer ja 馃槄

3 jaar geleden

Ik gebruik echt altijd deze, en vind hem heel goed. Veel beter dan neusspray voor baby's.

3 jaar geleden

Mijn kleine meid van 12 weken is voor de 3e x verkouden nu. Heb inmiddels alles wel geprobeerd, oa dit: - matras schuin omhoog - voor iedere fles neusspray (kruidvat baby&kind) en ook 鈥榮 nachts als ze wakker wordt van een dichte neus - 2x per dag spoelen met zoutoplossing van daro - luuf baby onderop de voetjes smeren 2x per dag, en sokken eroverheen - geurwolkje aan om water te vernevelen - uitzuigapparaatje gebruiken na neusspray of spoelen. - stomen warme douche Snot dun proberen te houden. Dat is de boodschap. Sterkte! 馃ぇ馃

3 jaar geleden

Zo sneu h猫! Zoutoplossing en een halve ui naast het bedje van de kleine. Daar gaat het neusje van open :)

3 jaar geleden

Reactie op Kirstenderijk24!

Ik gebruik echt altijd deze, en vind hem heel goed. Veel beter dan neusspra ...
Dit is een spray die dieper gaat ofzo?

3 jaar geleden

Ik denk ook dat ze pijn heeft van de keelpijn. Ze huilt vandaag heel veel en schel. Mag je daar voor paracetamol geven?

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Dit is een spray die dieper gaat ofzo?
Ja komt met een krachtigere straal zegmaar eruit. Klinkt sneu maar ze merken er niks van hoor. Bij mijn zoontje altijd gebruikt en nu weer.

3 jaar geleden

Wij zijn met onze dochter van 3.5 maand naar de huisarts gegaan omdat ze al vanaf dat ze 2 weken oud was verkoudheidsklachten had. Toen daar 2 weken geleden ook keelpijn bij kwam kijken. Huisarts trok al snel de conclusie dat ze last van verborgen reflux heeft en dat dit de verkoudheid en keelpijn veroorzaakt. Helaas helpt daardoor neusspray niet. Dus mochten de klachten aanhouden, dan zou ik ook eens kijken naar verborgen reflux klachten....馃槉

3 jaar geleden

Ik vind dit echt een aanrader ipv die handmatige neus uitzuigers: https://www.bol.com/nl/nl/p/hoy-en-dia-neusreiniger-baby-elektrische-neuszuiger-met-usb-aspirator-neuspeer-toetenvegers-snoetenpoetsers-baby-neusreiniger/9300000030171922/?referrer=socialshare_pdp_www En dan inderdaad zoutoplossing vooral voor het slapen, bedje schuin zetten en baby in de wipstoel in de badkamer zetten als jij zelf gaat douchen.