9 Reacties
3 jaar geleden
Ik gebruik echt altijd deze, en vind hem heel goed. Veel beter dan neusspray voor baby's.

3 jaar geleden
Mijn kleine meid van 12 weken is voor de 3e x verkouden nu. Heb inmiddels alles wel geprobeerd, oa dit:
- matras schuin omhoog
- voor iedere fles neusspray (kruidvat baby&kind) en ook 鈥榮 nachts als ze wakker wordt van een dichte neus
- 2x per dag spoelen met zoutoplossing van daro
- luuf baby onderop de voetjes smeren 2x per dag, en sokken eroverheen
- geurwolkje aan om water te vernevelen
- uitzuigapparaatje gebruiken na neusspray of spoelen.
- stomen warme douche
Snot dun proberen te houden. Dat is de boodschap. Sterkte! 馃ぇ馃
3 jaar geleden
Reactie op Boukje88
Dit is een spray die dieper gaat ofzo?
Ja komt met een krachtigere straal zegmaar eruit. Klinkt sneu maar ze merken er niks van hoor. Bij mijn zoontje altijd gebruikt en nu weer.
3 jaar geleden
Wij zijn met onze dochter van 3.5 maand naar de huisarts gegaan omdat ze al vanaf dat ze 2 weken oud was verkoudheidsklachten had.
Toen daar 2 weken geleden ook keelpijn bij kwam kijken.
Huisarts trok al snel de conclusie dat ze last van verborgen reflux heeft en dat dit de verkoudheid en keelpijn veroorzaakt.
Helaas helpt daardoor neusspray niet.
Dus mochten de klachten aanhouden, dan zou ik ook eens kijken naar verborgen reflux klachten....馃槉
3 jaar geleden
Ik vind dit echt een aanrader ipv die handmatige neus uitzuigers:
https://www.bol.com/nl/nl/p/hoy-en-dia-neusreiniger-baby-elektrische-neuszuiger-met-usb-aspirator-neuspeer-toetenvegers-snoetenpoetsers-baby-neusreiniger/9300000030171922/?referrer=socialshare_pdp_www
En dan inderdaad zoutoplossing vooral voor het slapen, bedje schuin zetten en baby in de wipstoel in de badkamer zetten als jij zelf gaat douchen.