8 Reacties

één jaar geleden

Ik herken je, mijn zoontje is ook echt best snel met alles wil nu al lopen. Maar slapen heeft hij idd de eerste maanden top gedaan. Nu weer met moeite in bed slapen wel bij mij op de kamer. Maar wordt ook constant wakker en wil dan of de fles of knuffelen voelen dat je er bent. Ga ook direct met hem in bed liggen om 7 jur anders moet ik er ook constant uit. Ik hoop dat het straks beter gaat. ( ik hoor dat ze vanaf 1 jaar meestal wrl doorslapen) HOOP ik het is mijn eerste dus geen idee!?

één jaar geleden

Reactie op oumadam

Ik herken je, mijn zoontje is ook echt best snel met alles wil nu al lopen. ...
Jaaa pittig hè? Mijn oudste ging wel echt beter slapen vanaf 9 maanden. Wel nog een hele tijd samen geslapen. Uiteindelijk begon ze de nacht in haar eigen bed en duurde het steeds wat langer voor ze erbij wilde liggen dus ja, het komt echt vanzelf goed. Ieder op z'n eigen tempo. Maar dat maakt het nu niet minder zwaar haha!

één jaar geleden

Mijn zoontje slaapt ook heel slecht, in de nacht ook elke 45 a uur Dat hij wil drinken. Troosten zonder borst wil hij niet en terug in bed leggen gaat ook niet. Hij heeft nog nooit langer dan 3 uur achtereen geslapen helaas. Dochters sliepen /slapen ook heel slecht. Zoontje wil in de avond ook nooit eerder dan 21.00/22.00 naar bed. We kijken naar de signalen en tijden maar hij wil gewoon niet slapen, ookal zie je dat hij wel moe is. Hij gaat gelijk al trappelen en draaien, instoppen of rustig wegleggen gaat niet. Dan krijst hij alles bij elkaar. Nu is manlief weer rondje lopen, nadat de 3e poging weer was mislukt..

één jaar geleden

Reactie op AHo

Mijn zoontje slaapt ook heel slecht, in de nacht ook elke 45 a uur Dat hij ...
Ah dat klinkt ook echt heel zwaar! Sterkte mama! Ooit wordt het beter ❤️

één jaar geleden

Reactie op Bobbel

Ah dat klinkt ook echt heel zwaar! Sterkte mama! Ooit wordt het beter ❤️
Ja ooit, oudste dochter slaapt sinds hij er is door, ze was 4,5 😅 De jongste dochter is ook nog meerdere keren per nacht wakker en is ook lastig (weer) in slaap te krijgen. Zij is nu 3. Ik vrees dat het nog wel even duurt voor we een nacht gaan doorhalen 😅 Als ze straks pubers zijn, liggen ze vast het liefst de hele dag in bed 🤭

één jaar geleden

Ik herken het van overdag... Help je je kindje met overdag koppelen. Zo niet dan zou je bij 1 slaapje kunnen koppelen. Rond deze periode is er ook weer een slaapregressie misschien heeft hij daar last van.

één jaar geleden

Reactie op Wao

Ik herken het van overdag... Help je je kindje met overdag koppelen. Zo ni ...
Overdag lukt het haar gelukkig wel. Wel max 2 cyclussen (dus zo'n 1.5 uur) terwijl ze hiervoor ook een slaapje van 3 a 4 kon koppelen. Maargoed. Allemaal prima hoor haha alleen wel pittig 's nachts.

één jaar geleden

Reactie op Bobbel

Overdag lukt het haar gelukkig wel. Wel max 2 cyclussen (dus zo'n 1.5 uur) ...
Snap ik. Volgens mij is er in deze periode een grote ontwikkeling gaande. Mijn dochter doet ineens dutjes van 1,5-2uur alleen. Tot nu heb ik haar vaak geholpen met koppelen of waren de dutjes kort. 's avond is het heel het bed doorrollen een half uur lang om vervolgens tot 9.30 te slapen terwijl ze al maanden rond 8.00-8.30 wakker wordt. Ik klaag niet, zie alleen dat er nu echt iets gebeurd rondom slaap. :)