20 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben Kruidvat sensitive (blauwe verpakking) wij hebben het gewoon ik een heel goedkoop doosje en ze zijn bij ons nooit uitgedroogd en onze kleine krijgt er geen irritatie van (wel van de lotion doekjes van Kruidvat namelijk)
3 jaar geleden
Wij hebben Huggies en dan deze en gebruik ze al 2 jaar en nooit uitgedroogd als je ze goed afsluit of in billendoekjes doos hebt

3 jaar geleden
Kruidvat waterdoekjes! Een van de weinige waar m’n zoontje geen uitslag van krijgt. En als je de sticker weer dicht doet drogen ze echt niet uit. Vergeet je de sticker is alleen het eerste doekje half droog. Heb een pak al 6 weken in de luiertas zonder probleem
3 jaar geleden
Kruidvat waterdoekjes of sensitive doekjes. We hebben ze in de houder van de Hema. Blijft goed nat
3 jaar geleden
Heel tevreden van de gele verpakking bij hema. Ruiken ook super fris en is 3 voor 5 euro
3 jaar geleden
Ik heb een aantal cheeky wipes (wasbaar) gekregen. Gewoon in een doosje met wat water doen, hoeft niets chemisch bij te zitten en werkt goed. Ik was ze samen met wasbare luiers maar je zou ze ook bij handdoeken kunnen doen ofzo. Ze heeft veel minder uitslag sinds ik de cheeky wipes gebruik. Even wennen wel, en op locatie gebruiken we waterwipes.