20 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben Kruidvat sensitive (blauwe verpakking) wij hebben het gewoon ik een heel goedkoop doosje en ze zijn bij ons nooit uitgedroogd en onze kleine krijgt er geen irritatie van (wel van de lotion doekjes van Kruidvat namelijk)

3 jaar geleden

Wij hebben van Dooky een grijs herbruikbaar iets wat je erop plakt en daardoor blijft tot het laatste doekje alles Vochtig.

3 jaar geleden

Wij gebruiken kruidvat sensitive, die vinden wij erg fijn

3 jaar geleden

Zwitsal!! 🤩

3 jaar geleden

Wij hebben Huggies en dan deze en gebruik ze al 2 jaar en nooit uitgedroogd als je ze goed afsluit of in billendoekjes doos hebt

3 jaar geleden

Naif, die zijn plasticvrij en fijne doekjes .

3 jaar geleden

Kruidvat waterdoekjes! Een van de weinige waar m’n zoontje geen uitslag van krijgt. En als je de sticker weer dicht doet drogen ze echt niet uit. Vergeet je de sticker is alleen het eerste doekje half droog. Heb een pak al 6 weken in de luiertas zonder probleem

3 jaar geleden

Kruidvat waterdoekjes of sensitive doekjes. We hebben ze in de houder van de Hema. Blijft goed nat

3 jaar geleden

doekjes van pampers!

3 jaar geleden

Water wipes. Echt de beste

3 jaar geleden

Vind deze erg fijn

3 jaar geleden

Ik vind deze van de Aldi erg fijn!

3 jaar geleden

Heel tevreden van de gele verpakking bij hema. Ruiken ook super fris en is 3 voor 5 euro

3 jaar geleden

Ik gebruik die van etos. Super fijne doekjes!

3 jaar geleden

Aqua pure van pampers superfijn!!

3 jaar geleden

Wij hebben zwitsal en waterdoekjes van kruidvat :) vind allebei prettig! Maar is wel eens zo idd dat de laatste wat droger is. Wat helpt is het pakje gewoon op de kop leggen 😏

3 jaar geleden

Huggies de groene🙈 geweldig

3 jaar geleden

Reactie op brennemieke

Heel tevreden van de gele verpakking bij hema. Ruiken ook super fris en is ...
Ja ik ook! Stevige doekjes ook en niet al te dun. Zit ook een heerlijk patroontje in wat lekker aanvoelt.

3 jaar geleden

Lotion doekjes kruidvat en doekjes vd etos

3 jaar geleden

Ik heb een aantal cheeky wipes (wasbaar) gekregen. Gewoon in een doosje met wat water doen, hoeft niets chemisch bij te zitten en werkt goed. Ik was ze samen met wasbare luiers maar je zou ze ook bij handdoeken kunnen doen ofzo. Ze heeft veel minder uitslag sinds ik de cheeky wipes gebruik. Even wennen wel, en op locatie gebruiken we waterwipes.