10 Reacties

één jaar geleden

Hoi hoi, Wij hadden dit ook een tijdje of dat ze wel sliep maar na een half uurtje wakker werd en dan druk werd bij ons was/is de oplossing een half uurtje later richting bed.

één jaar geleden

Reactie op Cil

Hoi hoi, Wij hadden dit ook een tijdje of dat ze wel sliep maar na een hal ...
We doen hem ook wel eens later naar bed. Maar het komt ook nog regelmatig voor dat we zo druk met 'm zijn dat hij pas na half 9 slaapt. Als we hem later naar bed doen moeten we echt wat vinden waar we hem in de tussentijd mee bezig kunnen houden. Want zelf rustig gaan eten en hem op een kleedje of in de box laten spelen werkt niet. Hij vraagt aandacht.

één jaar geleden

Reactie op Mimimiranda

We doen hem ook wel eens later naar bed. Maar het komt ook nog regelmatig v ...
En hoelang zit er tussen het laatste slaapje en naar bed gaan? Mischien dat dit te snel achter elkaar is? Bij ons zit er tegenwoordig echt wel 4 uur tussen zitten beetje in 2-3-4 ritme. Moet wel zeggen dat ze van 23-11 is 8 maanden. Qua eten doen wij meestal dat ze bij ons aan tafel zit en nog wat te knabbelen krijgt. Ze vindt dit altijd erg gezellig. Dan een papfles en in bed. Of wij eten pas als zij in bed ligt. Net hoe de dag loopt.

één jaar geleden

Vandaag was bijvoorbeeld zijn laatste slaapje tot 16.15. Er zat dan dus ongeveer 3 uur tussen. Overdag is zijn wakkertijd 2 uur. We vinden het erg moeilijk om het juiste moment te bepalen. Ons zoontje is van 19-12. Een papfles hebben wij eigenlijk nooit gegeven. Ik geef borstvoeding en hij krijgt overdag fruithapje en savonds groentehapje. Bedankt voor je reactie!

één jaar geleden

19.00 is meestal te vroeg, zeker in de zomermaanden. Ik zou het dus echt wat later proberen. Het kan zijn dat je kindje nog wat rest energie over heeft. Lekker even naar buiten, knuffelen, kroelen, kietelen kan helpend zijn om die energie kwijt te kunnen. Wat betreft het eten, waarom eet je niet samen? Mijn dochter is ook 7 maanden, we eten via rapley maar ook met hapjes of iets kan je gewoon samen eten.

één jaar geleden

Reactie op Mimimiranda

Vandaag was bijvoorbeeld zijn laatste slaapje tot 16.15. Er zat dan dus ong ...
Pap fles is ook niet goed voor je kindje :)

één jaar geleden

Reactie op Mimimiranda

Vandaag was bijvoorbeeld zijn laatste slaapje tot 16.15. Er zat dan dus ong ...
Snap ik het is ook lastig! En ieder kind is anders. Vooral je gevoel volgen. En elke dag loopt ook weer anders. Heel veel Suc6.

één jaar geleden

Reactie op Wao

Pap fles is ook niet goed voor je kindje :)
Mag ik vragen waarom je van mening bent dat dit niet goed is?

één jaar geleden

Reactie op Wao

19.00 is meestal te vroeg, zeker in de zomermaanden. Ik zou het dus echt wa ...
Het is puur de planning op werkdagen. We geven hem meestal eerder eten dan dat ons eigen eten klaar is. Als we hem ophalen van de opvang en we zijn even thuis dan wordt hij onrustig en hebben we het idee dat het niet slim is om te wachten met zijn groentehapje. En vaak ben ikzelf wat later thuis dan mijn vriend vanwege de reisafstand. Het liefst zou hij dan willen koken ipv hapje geven of vermaken. Dat lukt soms wel, soms niet. Samen eten op mama-, papadag en weekend lukt wel.

één jaar geleden

Reactie op Cil

Mag ik vragen waarom je van mening bent dat dit niet goed is?
Dit is niet mijn mening, dit wijst onderzoek uit:).