930 Reacties

2 jaar geleden

Gefeliciteerd en wat een leuke naam! 馃挋 Er is al zo鈥檔 topic geopend: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2022/december-geboortetopic-dgAXv0?utm_source=24Baby&utm_medium=app 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op NikkiNaima

Gefeliciteerd en wat een leuke naam! 馃挋 Er is al zo鈥檔 topic geopend: https: ...
Jaa dat klopt, ik dacht dat die alleen puur voor de geboorteaankondiging was en ik dacht ik open een topic dat iedereen een babyfoto kunnen plaatsen wanneer/hoeveel ze willen en op elkaar kunnen reageren, maar anders mag dit topic ook wel gesloten worden hoor馃槉

2 jaar geleden

Reactie op dslxls

Jaa dat klopt, ik dacht dat die alleen puur voor de geboorteaankondiging wa ...
Leuk idee!! Dat was voor mij niet zo duidelijk, sorry 馃槝

2 jaar geleden

Jaaaa leuk! Kom maar op met die babyspam 馃槏

2 jaar geleden

Ik volg alvast even mee. Bij mij zit de kleine nog lekker waar die zit tot volgende week maar ben wel heel benieuwd naar de babyspam馃槉

2 jaar geleden

Gister deze leuke foto gemaakt 馃グ Meri is 2 weekjes oud 馃挄馃挄

2 jaar geleden

Wat leeeuk gefeliciteerd! Mijn uitgerekende datum is 21 december dus ik moet er ook nog even mee wachten. Geniet van jullie wondertjes ladys 馃ぉ鉂わ笍.

2 jaar geleden

Ons kleine meisje is vandaag alweer 12 dagen oud 馃グ vandaag was mijn uitgerekende datum, maar al zo lekker aan het genieten van haar 馃挄

2 jaar geleden

Vandaag na 6 dagen ziekenhuis eindelijk naar huis. Wil even flinke kraamtranen maar onze Ivar is zeer tevreden en gemakkelijk

2 jaar geleden

ahhhh wat heerlijk om alle dotjes te zien! Helaas moet ik nog wel geduld hebben denk ik, maar dit topic doet mij goed

2 jaar geleden

Vandaag 4 dagen oud 馃槏 Zo immens verliefd dat je op iemand kan worden 馃グ

2 jaar geleden

Ohh hou op hoor met die schattige foto鈥檚 馃ス. Ik wil oooook een baby! 馃槶馃槶

2 jaar geleden

Morgen haar uitgerekende datum (04/12), maar ondertussen al sinds 6 november de liefde van mijn leven 馃グ

2 jaar geleden

Ohhh hou op met al die lieve leuke foto鈥檚! Ik wil mijn baby ook!!!! 11 dec word ik ingeleid! EINDELIJK! 馃槉

2 jaar geleden

4 dagen oud en nu al een eigen idee over de wereld 馃槅

2 jaar geleden

Far out favo topic van de decembermaand! Heerlijk al die snoetjes en trotse mama鈥檚!

2 jaar geleden

Reactie op Floki

Gister deze leuke foto gemaakt 馃グ Meri is 2 weekjes oud 馃挄馃挄
Wat een super leuke foto!馃槏

2 jaar geleden

Zo verliefd op ons meisje Fien 馃挍馃 1 december geboren 馃榿

2 jaar geleden

Louise, dinsdag 3 weken oud. Uitgerekend op 12/12 maar placenta werkte niet voldoende. Toen ze geboren werd woog ze 2kg170 maar ondertussen al een dikke 2kg700. Sterke meid die altijd honger heeft 馃檲馃檲

2 jaar geleden

Onze kleine grote liefde Kate kwam 17 november ter wereld! (Was 1 dec uitgerekend) Wat een rijkdom 馃挆