903 Reacties

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd en wat een leuke naam! 馃挋 Er is al zo鈥檔 topic geopend: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2022/december-geboortetopic-dgAXv0?utm_source=24Baby&utm_medium=app 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op NikkiNaima

Gefeliciteerd en wat een leuke naam! 馃挋 Er is al zo鈥檔 topic geopend: https: ...
Jaa dat klopt, ik dacht dat die alleen puur voor de geboorteaankondiging was en ik dacht ik open een topic dat iedereen een babyfoto kunnen plaatsen wanneer/hoeveel ze willen en op elkaar kunnen reageren, maar anders mag dit topic ook wel gesloten worden hoor馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op dslxls

Jaa dat klopt, ik dacht dat die alleen puur voor de geboorteaankondiging wa ...
Leuk idee!! Dat was voor mij niet zo duidelijk, sorry 馃槝

茅茅n jaar geleden

Jaaaa leuk! Kom maar op met die babyspam 馃槏

茅茅n jaar geleden

Ik volg alvast even mee. Bij mij zit de kleine nog lekker waar die zit tot volgende week maar ben wel heel benieuwd naar de babyspam馃槉

茅茅n jaar geleden

Gister deze leuke foto gemaakt 馃グ Meri is 2 weekjes oud 馃挄馃挄

茅茅n jaar geleden

Wat leeeuk gefeliciteerd! Mijn uitgerekende datum is 21 december dus ik moet er ook nog even mee wachten. Geniet van jullie wondertjes ladys 馃ぉ鉂わ笍.

茅茅n jaar geleden

Ons kleine meisje is vandaag alweer 12 dagen oud 馃グ vandaag was mijn uitgerekende datum, maar al zo lekker aan het genieten van haar 馃挄

茅茅n jaar geleden

Vandaag na 6 dagen ziekenhuis eindelijk naar huis. Wil even flinke kraamtranen maar onze Ivar is zeer tevreden en gemakkelijk

茅茅n jaar geleden

ahhhh wat heerlijk om alle dotjes te zien! Helaas moet ik nog wel geduld hebben denk ik, maar dit topic doet mij goed

茅茅n jaar geleden

Vandaag 4 dagen oud 馃槏 Zo immens verliefd dat je op iemand kan worden 馃グ

茅茅n jaar geleden

Ohh hou op hoor met die schattige foto鈥檚 馃ス. Ik wil oooook een baby! 馃槶馃槶

茅茅n jaar geleden

Morgen haar uitgerekende datum (04/12), maar ondertussen al sinds 6 november de liefde van mijn leven 馃グ

茅茅n jaar geleden

Ohhh hou op met al die lieve leuke foto鈥檚! Ik wil mijn baby ook!!!! 11 dec word ik ingeleid! EINDELIJK! 馃槉

茅茅n jaar geleden

4 dagen oud en nu al een eigen idee over de wereld 馃槅

茅茅n jaar geleden

Far out favo topic van de decembermaand! Heerlijk al die snoetjes en trotse mama鈥檚!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Floki

Gister deze leuke foto gemaakt 馃グ Meri is 2 weekjes oud 馃挄馃挄
Wat een super leuke foto!馃槏

茅茅n jaar geleden

Zo verliefd op ons meisje Fien 馃挍馃 1 december geboren 馃榿

茅茅n jaar geleden

Louise, dinsdag 3 weken oud. Uitgerekend op 12/12 maar placenta werkte niet voldoende. Toen ze geboren werd woog ze 2kg170 maar ondertussen al een dikke 2kg700. Sterke meid die altijd honger heeft 馃檲馃檲

茅茅n jaar geleden

Onze kleine grote liefde Kate kwam 17 november ter wereld! (Was 1 dec uitgerekend) Wat een rijkdom 馃挆