7 Reacties

3 jaar geleden

Geen tips maar wel herkenning, maar dan met de borstvoeding! Paar slokken drinken, huilen en hoofd wegdraaien, weer gretig aanhappen, dan weer huilen, enzovoort 🤷🏻‍♀️ ik stop dan even en probeer later opnieuw. Soms werkt dat. Ik denk dat ze dan mss toch niet zo’n honger had, moe is of geen zin om te drinken. Dit heeft ze sinds een paar weken.

3 jaar geleden

Hoi! Mijn dochter doet dit ook sinds een paar dagen. Volgens mijn stiefzus (heeft al volwassen kinderen) is dit echt gedrag dat hoort bij doorkomende tandjes :)

3 jaar geleden

Heb je al in haar mond gekeken? Misschien heeft ze ergens last van? (Spruw/aften/keelpijn/tandjes/enz)

3 jaar geleden

Een maatje groter proberen wat speen betreft? Misschien kost het te veel moeite?

3 jaar geleden

Reactie op Regina P

Geen tips maar wel herkenning, maar dan met de borstvoeding! Paar slokken d ...
Dit heeft mijn dochter ook! Ik ben daarom nu fulltime aan het kolven. De tips die ik kreeg van de lactatiekundige waren; - veel huid op huid - direct pakken als ze een beetje wakker wordt en meteen aanleggen, zodat ze slaperig is. - Voeden onder de douche of in bad - neusspray gebruiken voor een toeschietreflex, zodat ze die niet zelf hoeft op te wekken en de melk sneller stroomt. Bij mij werkte het niet, ze wil alleen in de ochtend, de eerste voeding bij mij drinken, de rest kolf ik.

3 jaar geleden

Bij ons vond ons zoontje de melk niet warm genoeg. Toen we de melk meer opwarmden was het opgelost

3 jaar geleden

Bij ons doet ons dochtertje dit als haar darmpjes vol zitten. Heeft ze met 3 maanden gedaan (spruw-speen maat was het niet) CB stelde voor om te kijken wanneer ze ontlasting had. Als ze gepoept had ging het een paar flessen goed daarna weer hetzelfde. Ging na loop van tijd weer over. Nu sinds 1,5 week weer hetzelfde