8 Reacties

één jaar geleden

Volgens mij wel eens gelezen dat ze dan tussen lichte en diepe slaap zitten. Als er verder niks aan de hand lijkt en ze ook niet echt wakker is zou het daar kunnen zijn.

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Mijn baby heeft dat ook. Geen honger of iets, maar wel echt duidelijke ongemak.

één jaar geleden

Hier ook! Dacht altijd dat het honger is maar dat begin ik me nu toch af te vragen

één jaar geleden

Veel kindjes worden rond dit tijdstip half wakker, google maar eens bij slaaptipsvoorbabys. Je zou kunnen proberen te sussen als het geen honger is, maar dat werkt natuurlijk niet altijd. Ben bang dat er geen goede oplossing voor is

één jaar geleden

Mijn dochter had het een paar dagen stipt om 6.15! Op een minuut na nauwkeurig een week lang

één jaar geleden

Eerlijk, ik ben al blij dat ik niet alleen ben

één jaar geleden

Reactie op e242

Mijn dochter had het een paar dagen stipt om 6.15! Op een minuut na nauwkeu ...
Springt de verwarming dan aan ofzo? Misschien een geluid waarvan ze wakker wordt tijdens lichte slaap?

één jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook, maar niet standaard op een bepaald tijdstip. Afgelopen nacht een keer om 2 uur en om 5 uur, maar het gebeurd ook wel eens niet of op andere tijden. Ik vind het ook sneu maar het houdt wel vanzelf op. Als het echt lang aanhoudt haal ik haar wel eens uit bed, maar dan wordt ze wel echt wakker.