10 Reacties

één jaar geleden

Hoi hoi, Bij ons zal ze toch ook echt door weer en wind op de fiets moeten. Ik heb een buitenspeel pak gekocht die is wind en regen dicht, met inderdaad zachte snowboots. Ik heb al een keer met der in de regen gefietst vond ze prima, tis denk ik meer je eigen gevoel.

één jaar geleden

wat een schatje! Dank voor je lieve reactie

één jaar geleden

Wij gaan via marktplaats een babyskipakje met voetjes kopen en gaan echt ook kijken of het waterbestendig is. Wij gaan bijna overal met de fiets naar toe

één jaar geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Wij gaan via marktplaats een babyskipakje met voetjes kopen en gaan echt oo ...
Hopelijk begrijp je mij goed. Maar kan een ski pakje op de fiets? Als je komt te vallen zitten de gespen dan wel strak genoeg dat je kindje valt. Dit is wat ik spannend vind met een jas al aan.. oeps

één jaar geleden

Reactie op Zwanger1234yes

Hopelijk begrijp je mij goed. Maar kan een ski pakje op de fiets? Als je k ...
😂 die zorgen allemaal. Het kindje zit in het fietsstoeltje van alle kanten dichtgesnoerd dat de bandjes niet aan de kant kunnen schuiven. Hier komt de goede moed (wel mooi advies van 30 jaar geleden maar toch) Mijn moeder had geen rijbewijs. Zij heeft toen in weer en wind mijn broer en mij ook overal op de fiets meegezeuld. Om je een idee te geven: 2 kinderen, 1 voor 1 achter, boodschappenmand voorop en dan de buggy aan de zijkant achter. Ik zat als jongste voorop en schopte altijd m’n schoentjes uit. Moest ze afstappen en teruglopen, soms zo zwaar bepakt. Wanneer het regende en m’n broer moest bijvoorbeeld naar zwemles, dan moest ik ook mee. Dat was iets heel normaals. En toen het heel koud was, was m’n moeder het zó zat dat ik telkens m’n schoenen uitdeed, dat ze me met blote pootjes (zo vertelt ze het) heeft laten zitten. Van de kou werden ze helemaal rood en ze kreeg allemaal commentaar. Maar blijkbaar wilde ik liever dat, dan schoenen aan 😄 Ik heb nu wel kleine voeten maar denk dat ik er verder niets aan over heb gehouden. Ik heb daar zó intens veel respect voor. Ik als verwende millennial heb keuze uit 2 auto’s en supermarkt op loopafstand. Maar als het regent ga ik no way naar buiten met m’n kinderen want dan wordt m’n haar nat. 🙄 I know. Maar dan denk ik aan m’n moeder (die overigens niet echt stoer wijf is) en dan denk ik, als zij dat allemaal kon, dan kan ik het ook. Dus ja lang verhaal kort; ik vind het super goed van je dat je de situatie gewoon beleeft zoals het is. Fietsen gaat sneller dan lopen, en dit is de manier waarop jullie je verplaatsen. Is niks spannends aan dan toch? (Oké ergens wel spannend maar als je alles eenmaal gefixt hebt dan ff wennen en daarna gaat t vanzelf) Je zou kunnen kijken voor een buggy die mee kan op je fiets. Sowieso ook fietstassen maar dat heb je denk ik al wel. Die slaaprol van Nijntje was voor ons echt een aanfluiting. Haar hoofdje kwam er lang nie bij en ze trok Nijntje er steeds vanaf (Karma misschien 😄) m’n dochter viel wel in slaap op de fiets en ik ondersteunde dan soms haar hoofdje met m’n hands Heb je ook een windscherm? En een peptalk: YOU CAN DO IT !

één jaar geleden

wat een goede reacties! Dank 🥰

één jaar geleden

Ze hebben ook een soort regenhoes voor op de fiets. Die je ook voor de wandelwagen hebt.

één jaar geleden

Reactie op Zwanger1234yes

Hopelijk begrijp je mij goed. Maar kan een ski pakje op de fiets? Als je k ...
Ja wij zetten de gespen van te voren al strakker en dan kan ze er niet uitvallen

één jaar geleden

Reactie op Reanne

Ze hebben ook een soort regenhoes voor op de fiets. Die je ook voor de wand ...
oh als ik dit had geweten dan had ik eig dit hele topic niet hoeven maken. thanks! ik van alles googelen maar niet regenkap/hoes gegoogeld haha.

één jaar geleden

Ziet er wel een beetje gekkig uit haha. Regenhoes fietsstoel