7 Reacties

één jaar geleden

Doet ons dochtertje ook als ze staart, zodra ze het meer gaat doen dan staren worden we doorgestuurd naar oogarts.

één jaar geleden

Onze dochter heeft dit ook, ze loenst met 1 oog. Wij zijn door CB doorgestuurd naar de oogarts in het ziekenhuis. Ze hebben bij CB 2x gecontroleerd, vlak voor zes maand en met 8 maand. Heeft iets te maken met lichtinval van de pupil, die was goed. Maar ze blijft toch loensen. Dat vonden ze een beetje vreemd en een twijfelgeval. Bij ons gaf CB aan dat dit in de meeste gevallen makkelijk te verhelpen is met een oogsticker als ze wat ouder zijn. Dit moet voor de leeftijd van zes jaar! Ik zou het dus even neerleggen bij CB, kunnen ze meekijken en je eventueel doorsturen mocht het nodig zijn.

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Onze dochter heeft dit ook, ze loenst met 1 oog. Wij zijn door CB doorgestu ...
Ik moet toevallig donderdag naar CB, dit zal ik zeker doen. Ik was foto's aan het terugkijken, daar zie je het nergens op.

één jaar geleden

Ik, 32 jaar, loens zelf ook nog als ik heel moe ben 🙈

één jaar geleden

Reactie op Jenny1986

Ik moet toevallig donderdag naar CB, dit zal ik zeker doen. Ik was foto's a ...
Bij ons zie je het overduidelijk op foto's! Even een check kan nooit kwaad. 😃 succes donderdag!

één jaar geleden

Reactie op Vlindertje3

Bij ons zie je het overduidelijk op foto's! Even een check kan nooit kwaad. ...
Dankjewel!!

één jaar geleden

Ja dat doet onze zoon van 9 maanden ook af en toe. Merk het zelf niet heel erg maar zie het wel terug op foto’s. Hij heeft een doorverwijzing naar de oogarts