17 Reacties

3 jaar geleden
Wij gebruiken verschillende haha. Kruidvat, Zwitsal, Weleda, Etos. Hier geen gevoelig kindje, dus kan allemaal. 😊

3 jaar geleden
Wij zijn omdat mijn oudste dochter krullen heeft sinds kort allemaal overgestapt op producten zonder rommel zoals siliconen, parabenen en parfum enzo (CG methode). Nu merk ik dat mijn stijle haar ook zoveel beter en gezonder is dat we nu voor de baby ook voor het huidje, zeepvrije wasgel van kruitvat hebben en de bodylotion, deze zijn beide zonder alcohol en andere irriterende stoffen en voor de haartjes baby shampoo van de kleine keuken die ze bij jumbo verkopen.
Wij zijn normaal helemaal niet zo van het letten op ingrediënten maar omdat we bij onszelf zoveel verschil merken gaan we dit ook op het gevoelige baby huidje voortzetten haha

3 jaar geleden
Etos! Dit zijn pompjes, vind ik zelf makkelijker in bad. 1 hand om je kindje te ondersteunen, en 1 hand om zeep te pakken

3 jaar geleden
Reactie op npl95
Wij zijn omdat mijn oudste dochter krullen heeft sinds kort allemaal overge ...
Mag ik vragen welke shampoo jullie vlot je oudste dochter gebruiken? Mijn dochter krijgt ook flinke krullen maar helemaal geen ervaring mee haha. Was haar haar zelden nu trouwens. Ze gaat wel gewoon jn bad uiteraard maar hoef haar haar maar 1x in de 2 weken te wassen (als ze er eten in gesmeerd heeft bijvoorbeeld).

3 jaar geleden
Bij mijn eerste waste ik met Zwitsal want dat zat ergens in een luiertaart. Tot ik realiseerde dat het niet nodig is om het haar te wassen, en al helemaal niet met Zwitsal.
Dus nu bij de tweede houd ik het in de gaten, mochten er schilfertjes komen of als er viezigheid erin zit. Dat laatste is bij een baby niet gauw, maar met een grote zus om je heen weet je t maar nooit 😄

3 jaar geleden
Reactie op Bobbel
Mag ik vragen welke shampoo jullie vlot je oudste dochter gebruiken? Mijn d ...
De prinsessen shampoo van schwarzkopf en soms na het douchen doen we er een beetje styling custard in van cantu (kidslijn) en in de ochtend spray ik het wat vochtig met een druppel cantu er in om het in model te brengen 🥰