10 Reacties

één jaar geleden

Boxpakje met voetjes dicht? Ons dochtertje vanavond voor het eerst een pyamatje aan onder haar winterslaapzak met mouwen, ze is de afgelopen week ziek geweest en kamer is flink afgekoeld vandaag (17°).

één jaar geleden

Hij slaapt in een zomer boxpakje. Korte mouwen en voetjes vrij.

één jaar geleden

Reactie op AB1991

Hij slaapt in een zomer boxpakje. Korte mouwen en voetjes vrij.
En verder niks? Lakentje, dekentje, slaapzak? Hoeveel graden is het bij hem?

één jaar geleden

Hij slaapt in een slaapzak van 3.0 tog met mouwen maar hij slaapt zonder die mouwen en dat komt op 2.5 tog ofz.

één jaar geleden

Dan is dat toch goed of ik begrijp je vraag niet?

één jaar geleden

Het gaat er vooral om dat je kind het fijn heeft. Er zijn geen regels om te volgen. Ene kindje heeft het sneller koud dan de ander en temperatuur in de slaapkamer zal bij iedereen anders zijn. Beste graadmeter is het nekje. Als die lekker warm is, is het goed. Koud nekje = warmer aankleden, zweten = minder laagjes. Gewoon beetje uitproberen. Mocht je kindje altijd doorslapen en ineens in de nacht wakker worden, voel dan even aan het nekje!

één jaar geleden

Bij ons heeft ze momenteel deze aan met haar romper er in

één jaar geleden

Ik zou me niet zo blind staren op TOG waardes. Je kunt misschien beter een lijstje zoals onderstaande gebruiken. Ons zoontje slaapt nu in een romper korte mouw en een lekkere dikke slaapzak met lange mouwen. Slaapkamer temp. is +/- 21 graden.

één jaar geleden

Van die tog waardes wordt je juist super onzeker..😅 ik volg mn gevoel en trek haar aan wat ik denk dat lekker is 😊 😅