10 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochtertje ook zo alert en actief. Weinig slaap nodig ook overdag. Met haar vanmorgen voor het eerst naar een indoor speelpark geweest. Ze vond het fantastisch, alle kinderen te zien rondrennen en spelen. Zelf kon ze op de vloer spelen en tijgeren. Ook even in de ballenbak gespeeld! We ondernemen dus veel met haar om haar tevreden te houden. Thuis lijkt ze zich echt te vervelen... 🙈 Op die manier tips? Of bedoelde je nog wat andere?

één jaar geleden

Reactie op MWalsma

Mijn dochtertje ook zo alert en actief. Weinig slaap nodig ook overdag. Met ...
Ah leuk zeg, ze geniet echt!😍 Ik kan alleen niet zo makkelijk overal naartoe🙈 Bedoel idd ook tips voor thuis. Je kan toch niet altijd met haar weggaan?

één jaar geleden

Reactie op Nieuwx

Ah leuk zeg, ze geniet echt!😍 Ik kan alleen niet zo makkelijk overal naart ...
Nee, heb je gelijk in hoor. Hier kunnen we wel gauw even de deur uit, maar niet dat ik daar nu altijd per se zin in heb. Maar in deze fase lijkt eropuit het 'makkelijkst'/leukst te zijn voor ons allemaal... Ze houdt van rumoer en in ons huis is het stil (eerste kindje). Voor thuis dus helaas geen tips, maar volg graag 😁

één jaar geleden

Is hier ook zo, wij merken soms dat hij zich verveeld. Wij hebben nu een loopstoel en een activity center gekocht waar hij in kan staan. Misschien ook een leuk idee voor jullie zoontje?☺️

één jaar geleden

Wij hebben thuis en ballenbak! Is echt een succes! Kijk eens op www.ballenbakje.nl

één jaar geleden

Ik heb bij Kruidvat toevallig (zag ze gister nog liggen) een opblaasbare rol met balletjes erin gekocht (stimuleert kruipen) en een waterspeelmat (die je kunt vullen met water) voor €2,99 per stuk. Dat vindt ze heel leuk en we hebben een jumperoo, vind ze ook prachtig. Maar een bak met een balletje bijvoorbeeld of een pollepel vindt ze net zo leuk. Onze dochter is nu 8 maanden en kan ook niet stil zitten. Ze kan zich best goed amuseren in de box, zolang ik maar af en toe haar speelgoed wissel. Ze staat al een tijdje (moet zich wel vasthouden) en 'loopt' de box dan rond, dus daar amuseert ze zich ook wel mee. Ik merk zelf ook dat ik soms een beetje inspiratieloos ben als ze zich verveeld. Vooral als het weer slecht is. Wij wonen niet zo heel groot, dus dat maakt het niet makkelijker.

één jaar geleden

Reactie op NaNa22

Wij hebben thuis en ballenbak! Is echt een succes! Kijk eens op www.ballenb ...
Voor een baby van 8 maanden?? Mijne kan daar nog helemaal niks mee 😄 Flesjes vullen met rijst bijv wat een leuk geluid geeft als je er aan rammelt.

één jaar geleden

Reactie op e242

Voor een baby van 8 maanden?? Mijne kan daar nog helemaal niks mee 😄 Fles ...
Haha ja ze kan zitten dus ze zit lekker tegen de rand aan en pakt een voor een de ballen om ze lekker af te lebberen. En met dr voeten schoppen zodat al die ballen bewegen dat is natuurlijk heel spectaculair 🤣 Af en toe zakt ze weg en dan ligt ze zo half onder al die ballen hahah

één jaar geleden

Reactie op NaNa22

Haha ja ze kan zitten dus ze zit lekker tegen de rand aan en pakt een voor ...
Ah zo cute. Mijn baby kan nog niet zitten, maar die ballen aflikken dat wel ja 😄 dr zus gooit al die ballen in t rond dus ze kruipt ze wel al achterna. Maar toen we haar in die ballenbak legde begon ze keihard te huilen Haha

één jaar geleden

Reactie op dha22

Is hier ook zo, wij merken soms dat hij zich verveeld. Wij hebben nu een lo ...
Lekker late reactie van mij, maar ik ben dus zooooo benieuwd welke je hebt! Zelf ook op zoek naar zoiets!!