33 Reacties

3 jaar geleden

Douchen馃槒馃ぃ mijn zoontje vind douchen ook beter dan badje

3 jaar geleden

Herkenbaar..hier kwam het door enorm veel spanning in het lichaam

3 jaar geleden

Mijn dochtertje van 12 weken vindt het badje oom vreselijk! Ook douchen is geen succes. Wat ze wel heel lekker vindt al vanaf haar geboorte is de tummytub. Kan ze zelf in zitten (wel bij blijven om wat te ondersteunen natuurlijk) maar zelfs als ze non stop krijst, wat ze veel doet vanwege reflux helpt de tummytub! Ze ontspant dan volledig en de tummytub is ook nog eens minder werk voor mama馃槍馃槏馃檶馃徏

3 jaar geleden

Misschien keertje met haar naar het zwembad?

3 jaar geleden

Reactie op DS_1991

Herkenbaar..hier kwam het door enorm veel spanning in het lichaam
Wat hebben jullie hier aan gedaan als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Mijn dochtertje van 12 weken vindt het badje oom vreselijk! Ook douchen is ...
Bedankt voor je tip ik ga het even proberen馃槒

3 jaar geleden

Reactie op kmjmm

Douchen馃槒馃ぃ mijn zoontje vind douchen ook beter dan badje
Dit gaan wij ook even proberen ben serieus benieuwd ze gaat stoppen met huilen. Fingers crossed 馃

3 jaar geleden

Reactie op Jitske831

Dit bericht is verwijderd
Hielp dit?

3 jaar geleden

Reactie op AVAS

Misschien keertje met haar naar het zwembad?
Ohh ik zie het al helemaal voor me dat ze daar aan het krijsen is ik durf dat eigenlijk nog niet馃檭

3 jaar geleden

Douchen en badje vindt mijn zoontje van bijna 3 maand ook niets. Ben nu 3 keer samen met hem in een ligbad gaan zitten dat werkt wel! Heb ook geprobeerd met natuurlijke middelen te werken, moedermelk in bad, kijken of t water niet prikt aan zn lijfje bijvoorbeeld

3 jaar geleden

Reactie op ozge

Hielp dit?
Heb even nieuwe reactie geplaatst 鈽猴笍

3 jaar geleden

Probeer je dochtertje eens in een hydrofiele doek te wikkelen en zo in bad te doen. Sindsdien gaat het hier stukken beter! Geeft een meer geborgen gevoel.

3 jaar geleden

Reactie op Jo__

Probeer je dochtertje eens in een hydrofiele doek te wikkelen en zo in bad ...
Dit doen wij ook! Die van ons heeft het ook snel koud en begint dan te huilen dus ons badwater is wat warmer dan de kraamzorg aangaf.

3 jaar geleden

Reactie op Jo__

Probeer je dochtertje eens in een hydrofiele doek te wikkelen en zo in bad ...
Bedankt voor de tip馃槏

3 jaar geleden

Dit doen wij ook! Die van ons heeft het ook snel koud en begint dan te huil ...
Bedankt voor de tip !

3 jaar geleden

Water iets warmer of wat kouder kan ook nog wel eens helpen. Mijn moeder vertelde dat mijn zusje ook altijd een hekel had aan in bad gaan. Totdat ze een keer het water wat kouder had dan normaal. Toen vond ze het helemaal prima! Overigens is 1x per week in bad gewoon prima hoor. Zo vies worden baby's nog niet. Ons meisje is gek op in bad, maar gaat ook maar 1x en heel soms 2x per week. Ze heeft een droog huidje die nog meer uitdroogt van water. Elke dag even washandje over dr hoofdje en handjes en prima hoor!

3 jaar geleden

Reactie op ozge

Ohh ik zie het al helemaal voor me dat ze daar aan het krijsen is ik durf d ...
Dat snap ik!!! Maar dacht wie weet went ze zo wel aan het water 馃ぃ. Ben vorige week ook voor het eerst gaan zwemmen en ze was soms een beetje huilerig, maar dat hoort erbij. Een krijsende baby tijdens zwemmen lijkt me ook niets. En samen met baby douchen is dat niks? Xxxx

3 jaar geleden

Reactie op AVAS

Dat snap ik!!! Maar dacht wie weet went ze zo wel aan het water 馃ぃ. Ben vor ...
Ik ga het idd proberen om samen met haar te gaan douchen wie weet helpt dat wel 鈽猴笍

3 jaar geleden

Lekker gaan douchen samen! Misschien vindt ze dat wel fijn

3 jaar geleden

Mijn zoontje krijst ik in het begin van in bad gaan. Heb een keer erna het water wat kouder gedaan en toen had hij geen last. De kraamzorg had ik tegen ons gezegd dat het voor baby's fijn is dat ze met de voeten wat kunnen voelen, dus tegen de rand aan met de voeten. Dat helpt hier ook wel!