208 Reacties

vor einem Jahr

Hier ook weer, maar ook altijd gepoept dan dus geen idee of hij daardoor wakker wordt of ie eerst wakker is en dan poept haha. Maar dan blijft ie heel rustig liggen en proberen want hij wil gewoon nog slapen 😅

vor einem Jahr

Reactie op Roos__

Verschrikkelijk hè dat slaaptekort… Slaapt jouw kindje in de nacht zelf oo ...
Verschilt per nacht, ze huilt vaak wel een paar x maar valt zelf weer in slaap. Soms moeten we er echt uit. Ja en dan denk je nu komt het goed. Onee toch niet🥹

vor einem Jahr

Reactie op Roos__

Hoe gaat het met alle kindjes? En heeft iemand de ultieme tip 😅? Hier is ...
Wij doen 9 uur op bed, dan slaapt ze meestal tot half 11. Dan rond half 2 weer op bed. Leek wel te helpen bij ons dat laatste slaapje eraf! Dit na tips van mensen op dit forum. Nu heeft ze helaas diarree en is ze om half 6 helemaal nat... Maar ze was opgeschoven naar kwart over 6.

vor einem Jahr

Reactie op Stacey S

Hi allemaal, Wij hadden hier ook echt last van dat ons zoontje om 05:00/ ...
Hoe kan je je baby tussen 07:00 - 08:00 een kwartiertje laten slapen? Ik zou dat ook wel willen proberen, maar de mijne gaat dat echt niet doen.. Ze is TE wakker op dat moment 😅

vor einem Jahr

Reactie op Antepli27

Hoe kan je je baby tussen 07:00 - 08:00 een kwartiertje laten slapen? Ik zo ...
Dan wakker houden tot 9 uur. Dit wordt sws wel geadviseerd vanaf de 8 maanden. Verwacht ook niet gelijk een wonder. Ze hebben tijd nodig om er aan te wennen en soms gaat het gewoon ruk en soms niet haha. Blijven kindjes 🥰 Hier momenteel slaap regressie 8 maanden, sprong 6 en tandjes 🥳🥳

vor einem Jahr

Reactie op brennie38

Dan wakker houden tot 9 uur. Dit wordt sws wel geadviseerd vanaf de 8 maand ...
En dan 15 min laten slapen? Mijne slaapt meestal rond 08:15 weer maar dan tot 10:00 uur.. Oh jee, je zou het denk ik moeilijk hebben op het moment! Tandjes zijn echt vervelend 😣

vor einem Jahr

Reactie op Antepli27

En dan 15 min laten slapen? Mijne slaapt meestal rond 08:15 weer maar dan t ...
Nee nee haha dat is wel heel kort. Die 15 min zou een powernap zijn om het te overbruggen naar het liefst 9:30. Kijk ieder kindje is anders. De een is een lekker marmotje de ander wilt niks missen 🤣 er wordt geadviseerd door de slaap coach die ik volg 45 min slaap s ochtends. Rond 9:30 op bed maar als je kindje zo vroeg wakker is is dit niet realistisch. Dus dan niet voor 9 uur. En dan max een uur laten slapen. Dan een wakker tijd aan houden van 3 uur en max 2 uur slapen. Na een goed middag dutje (1.5/2 uur slapen) een wakkertijd van 3.5/4 uur aanhouden. Dat is wat ik doe en dat gaat meestal goed 🤣 Jaaa tis lastig hoor. Ook steeds huilen tussendoor maar als ik naar hem toe ga om te troosten en dan weer weg ga 😵‍💫😵‍💫 dan is het helemaal krijsen. Dus ik ga er niet zo snel naartoe. Super zielig en zo moeilijk. Maar anders is hij makkelijk 3 uur wakker s avonds of s nachts en dat is ook voor niemand goed 😅

vor einem Jahr

Ik laat mijn kindje vanaf 17u geen dutjes meer doen. Vanaf 18.30 doen we zijn avondritueel (badje-flesje-bedje) hij slaapt dan tot 6.45. Voor ons is dit het beste omdat ik om 8.30 moet werken. In het weekend is het wel even een dingetje om zo vroeg op te staan😅