208 Reacties

één jaar geleden

Reactie op LD86

Bij ons helpt het nog niet maar ik lees het overal 🤷🏼‍♀️ Vandaag sliep ze ...
Bij mij ook geen laatste slaapje! Was om 05:30 wakker, vervolgens: 07:30 - 08:45 11:00 - 12:15 14:15 - 15:15.. maar slaapt nu wel sinds 18;00.. dat is wel ruim 45 min eerder dan anders. 🙄

één jaar geleden

Hij is hier ook vroeg wakker, maar neem hem bij me in bed, zodra mn man uit bed gaat voor werk & hij om de speen blijft vragen. Anders kan ik iedere 10/20min uit bed.. soms iedere 5.. 😅😅 Hij slaapt naast me zo verder tot 7/7.30... (ja via de veilig samen slapen regels, voor de moedermaffia hier ;) )

één jaar geleden

Vandaag was hier rommelige dag. Hij wilde geen laatste slaapje meer doen, waardoor ie uiteindelijk al om 17:30 in bed lag voor de nacht 🥲. Hoe lang zijn de wakkertijden van jullie kleintjes? Rekken tot 9:00 gaat hier ben ik bang niet lukken. Bij ons in bed verder slapen doet ie ook niet aan, dan is ie alleen maar aan ons aan t plukken/spelen 🫣

één jaar geleden

Reactie op Jansje22

Vandaag was hier rommelige dag. Hij wilde geen laatste slaapje meer doen, w ...
Voor dr eerste slaapje vaak maar 1 a 1.5 uur (misschien dat ze al lange tijd wakker is in haar bed en gewoon stil is 🙄), daarna vaak 2 uur, soms 2.5

één jaar geleden

Reactie op LD86

Bij ons helpt het nog niet maar ik lees het overal 🤷🏼‍♀️ Vandaag sliep ze ...
En hoelaat was ze wakker vandaag? 🙏

één jaar geleden

Reactie op Stacey S

Hi allemaal, Wij hadden hier ook echt last van dat ons zoontje om 05:00/ ...
Hoe laat je hem powernappen? Gewoon op bed leggen en na vijftien minuten er weer uit halen? Wat als hij niet snel in slaap valt en dan pas om half negen bijv in slaap valt? Laat je hem dan wel liggen of maak je hem wakker om 08:45 en om 09:00 terug?

één jaar geleden

Reactie op Lisa16

En hoelaat was ze wakker vandaag? 🙏
Half 6 🙈 Weer gepoept...

één jaar geleden

Goedemorgen zeg, hier vandaag vanaf 03:30 feest.. continu rollen 😂 rond 5 weer in slaap tot jaja, 6 uur 😂

één jaar geleden

Reactie op LD86

Half 6 🙈 Weer gepoept...
Hier ook hoor… ik ben dus nu aan t proberen te rekken tot 9u, maar ze valt bijna om haha. Even kijken hoe lang ik t nog volhoud.. wordt denk wat eerder toch.

één jaar geleden

Hier weer 3 uur wakker geworden..

één jaar geleden

Hier 05.15 wakker geworden...

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Goedemorgen zeg, hier vandaag vanaf 03:30 feest.. continu rollen 😂 rond 5 ...
Oh nee..🙈

één jaar geleden

Hier ook baby 6 maanden en een week. 5:00 uur wakker vandaag. 5:45 er maar uit gehaald want de peuter werd er wakker van. 6:15 fles gegeven. 7 uur terug op bed gelegd. Hij sliep rond 7:07. Om 7:25 er uit gehaald en 9 uur terug in bed. Maar meneer had dus nog honger. 9:15 klein flesje gegeven en toen viel hij rond 9:30 in slaap. Maak hem om 10:15 wakker (1 cyclus slapen). En dan 12:30 in bed ongeveer. Ik hoop dat deze fase niet zo lang duurt 😅

één jaar geleden

En na een middag dut van 50 min vond hij het wel voldoende 😬😵‍💫

één jaar geleden

Nou ja vandaag zomaar om half 7 pas wakker! Snap niks van dat kind 🤣

één jaar geleden

Reactie op LD86

Nou ja vandaag zomaar om half 7 pas wakker! Snap niks van dat kind 🤣
Wat heerlijk! Nu doortrekken deze lijn ;-)

één jaar geleden

Hier ook laatste tijd altijd tussen 06:00 en 7:00 wakker maar ze slaapt dan ook al vanaf 19:00/19:30 door.. dusja lijkt me opz ich genoeg slaap

één jaar geleden

Reactie op Jansje22

Vandaag was hier rommelige dag. Hij wilde geen laatste slaapje meer doen, w ...
Hier ook whaha laatst om 6:00 nog even naast me neer gelegd nou ze smeet zo een paar keer haar knuffel in me gezicht die dacht jij gaat echt niet weer je ogen dicht doet gek 😂

één jaar geleden

Reactie op Lisa16

Wat heerlijk! Nu doortrekken deze lijn ;-)
Helaas niet 😅

één jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Hier ook whaha laatst om 6:00 nog even naast me neer gelegd nou ze smeet zo ...
Haha dit is zó herkenbaar en die nageltjes zijn dan ook zo scherp!