208 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Quiyrine

Haha dit is zó herkenbaar en die nageltjes zijn dan ook zo scherp!
Ja letterlijk om de 3 dagen knippen anders scheurt ze me helemaal open aangezien ze ook knijpen heeft uitgevonden 😂

één jaar geleden

Reactie op IedaN

Hoe laat je hem powernappen? Gewoon op bed leggen en na vijftien minuten er ...
Bij hem is in slaap vallen nooit geen probleem😅 hij is zo moe steeds als ie zo vroeg wakker is.. Maar van de coach moeten we m inderdaad in bed leggen, wachten tot ie zelf in slaap valt (meestal 5min) en dan na een kwartier wakker maken. Voelde echt heel onnatuurlijk in het begin maar hij redt t dan wel tot 09:00..

één jaar geleden

Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik soms het schema van die coach aanhouden echt lastig vind.. ligt ie lekker te slapen. Moet ik m wakker maken.. Ik laat m stiekem hier en daar nog wel eens langer slapen als ik zie dat ie dat echt nodig heeft. Voorheen volgde we hem altijd en deden we alles op verzoek. Maar na 6 maanden meerdere malen snachts eruit en om de 2 dagen apart op zolder slapen zijn we echt op. Soms kan ik niet eens meer recht uit mn ogen kijken😅🥴

één jaar geleden

Reactie op Stacey S

Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik soms het schema van die coach aanhoud ...
Nou ik heb het geprobeerd hoor gisteren tot 9u gerekt. Vanochtend 5:15 wakker. Vanochtend ging mijn vriend er uit en ik zei nog zo pas 9u naar bed brengen!! Jaja komt goed. Vervolgens hoor ik hem 08:30 naar boven lopen. Ik geirriteerd joh! Zoveel moeite gedaan. Merk jij nog steeds goeie resultaten ?

één jaar geleden

Reactie op Stacey S

Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik soms het schema van die coach aanhoud ...
Nog een vroege vogel hier! Het was de hele tijd 6 uur of half 7 maar sinds een weekje 5.10. Vanmorgen zelfs 4.30. Dat is echt te vroeg 🥴. De rest van de nacht slaapt ze wel goed. Wil haar heel graag weer naar 6.00 krijgen. Ik zal je powernap tip ook gaan toepassen deze week. Ben benieuwd hoe het met jou gaat!

één jaar geleden

Onze meid was al zeker 6 weken ELKE dag om 05.15 wakker. Soms zelfs nog iets eerder. We hebben echt van alles geprobeerd maar nu opeens lukt het ons al 2 dagen ze tot 07.00 in haar bedje te houden! Wat wij nu hebben gedaan is het geluid van de babyfoon uitzetten en de deuren van de slaapkamers open. Als ze huilt horen we dat heel goed, maar de kleine geluidjes horen we nu minder goed (zelfs op de zachtste stand van de babyfoon kwamen de zachte geluiden nog vrij hard door waardoor wij vaak uit bed vlogen om haar de speen te geven zodat ze hopelijk weer in slaap zou vallen). Vandaag was ze wel om 06.15 geluiden aan het maken, maar ik zag op de camera dat haar hoofdje wel bleef liggen. Verder hebben we haar, ondanks dat het warmer is dan 20 graden op haar kamertje, een romper met lange mouwen aan gedaan met een dikkere slaapzak dan voorheen. Het tijdstip dat ze telkens wakker werd, is ook het tijdstip dat het meestal het koudst van de dag is. Haar armpjes voelden voorheen echt koud aan sochtends.

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Nog een vroege vogel hier! Het was de hele tijd 6 uur of half 7 maar sinds ...
Ja ik zou het echt aanraden! En hem gewoon echt niet voor 06:00 uit bed halen. Als ie wakker wordt steeds na 5 of 8 min even laten weten dat ie niet alleen is maar wel weer weglopen uit de kamer en inderdaad even een korte powernap. Voelt heel onnatuurlijk maar je zal zien dat ie t dan wel trekt tot 09:00! Succes! Ben heel benieuwd hoe het na een paar dagen zal gaan

één jaar geleden

Hier ook! standaard om 5:15 momenteel. Ze is bijna 7 maanden.

één jaar geleden

Reactie op Stacey S

Ja ik zou het echt aanraden! En hem gewoon echt niet voor 06:00 uit bed hal ...
Hoe gaat het met de vroege vogels hier? Deze week ging opeens weer heel goed (meestal rond 6.30) maar vanmorgen weer 5.30 😕. Heb haar vanmorgen een 20 min powernap laten doen in de kinderwagen toen ik haar naar het kdv bracht. Normaal is het 10 min lopen maar heb er een wat langer rondje van gemaakt. Ben benieuwd hoe het uitpakt! Alvast bedankt voor de tip

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Hoe gaat het met de vroege vogels hier? Deze week ging opeens weer heel goe ...
Ze had vanmorgen trouwens wel gepoept en er zat een mug in haar kamer. Ook niet fijn natuurlijk.

één jaar geleden

Sinds de hitte voorbij is gaat het hier stukken beter!

één jaar geleden

Vanochtend 04.30😩. Hij krijgt wel tandjes, maar of dat er mee te maken heeft.🙃

één jaar geleden

Reactie op Melaniejochem

Sinds de hitte voorbij is gaat het hier stukken beter!
Fijn! Even doorbijten dit weekend en daarna is het weer koel.

één jaar geleden

Vanochtend 04.30😩. Hij krijgt wel tandjes, maar of dat er mee te maken hee ...
Oef dat is wel erg vroeg. Is je zoontje daarna nog gaan slapen? En heb je zelf nog wat slaap kunnen pakken? Oh die tandjes… dat zorgt natuurlijk ook niet voor beter slapen!

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Oef dat is wel erg vroeg. Is je zoontje daarna nog gaan slapen? En heb je z ...
Nee helaas niet, fles gegeven, maar huilen 😩. Mn partner is er om half 6 uitgegaan. Soms denk ik echt wat doe ik fout. 😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Oef dat is wel erg vroeg. Is je zoontje daarna nog gaan slapen? En heb je z ...
Ja was hier ook paar x heel vroeg en nu al 2 dagen niet meer. Ik klop t ff af😅

één jaar geleden

Nee helaas niet, fles gegeven, maar huilen 😩. Mn partner is er om half 6 u ...
Snap ik, het is zo lastig om uit zo’n gewoonte te komen. Je doet wat je kan maar soms is er gewoon geen duidelijke reden waarom ze zo vroeg wakker worden. We proberen maar wat als mama’s.

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Snap ik, het is zo lastig om uit zo’n gewoonte te komen. Je doet wat je kan ...
Ja echt hoor!

één jaar geleden

Mijn kleine wordt heeel vaak wakker in de nacht voor speentje..😭😭😭😭

één jaar geleden

Ging even een paar dagen goed. Nu weer steeds iets eerder. 6 uur, kwart voor 6. Vandaag weer half 6.. ik denk ook zo vaak wat moet ik nog meer doen? Heb alles al aangepakt. Maar goed de eerste tandjes zijn door en hij had gepoept