208 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Elise1993

Ging even een paar dagen goed. Nu weer steeds iets eerder. 6 uur, kwart voo ...
Er gebeurt ook zoveel bij zo’n kleintje. Hopelijk wordt het weer beter 🥴 Hier ook weer half 6. Nu onderweg naar werk. Gaaaap. Wordt een lange dag (onze kleuter ging vannacht ook nog spoken) Succes vandaag!

één jaar geleden

Laatste slaapje eraf heeft hier gewerkt. Nu slaapt hij uit!

één jaar geleden

Reactie op Becky24

Laatste slaapje eraf heeft hier gewerkt. Nu slaapt hij uit!
Hoe laat komt hij dan uit zijn middagslaapje? Hier zit er dan te veel tijd tussen zijn middagslaapje en de nacht in zeg maar. Of hou je geen wakkertijden aan?

één jaar geleden

Reactie op Becky24

Laatste slaapje eraf heeft hier gewerkt. Nu slaapt hij uit!
Zou kunnen werken maar weet niet hoe. Hoe ziet jullie slaap schema er nu uit? Ons meisje slaapt zo’n 45 min tussen 16-17 (dit is haar derde slaapje). Dit heeft ze echt nodig om tot 19.00 wakker te blijven.

één jaar geleden

Ons zoontje slaapt dus nu nog maar twee keer met een wakkertijd van 3 uur. Eerder dan die 3 uur wakkertijd gaat hij heel hard huilen. Met 3 uur wakkertijd valt hij vrij snel in slaap. ☺️

één jaar geleden

Als je baby om 5:50 wakker is en je haalt hem er om 6:20 uit, zou je dan nog een overbruggingsdutje aanbieden of wakker houden tot 9 uur?

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Als je baby om 5:50 wakker is en je haalt hem er om 6:20 uit, zou je dan no ...
Ik zit met dezelfde vraag, alleen was onze troela om 05.15 al aan het feesten 🫠

één jaar geleden

Reactie op Demner

Ik zit met dezelfde vraag, alleen was onze troela om 05.15 al aan het feest ...
Dan zou ik het wel doen. Ik ga die van mij wakker houden tot 9 😅

één jaar geleden

Dames.. mijn kleine wordt vaak wakker in de nacht is wel gelyk stil te krijgen met een speen .. dit is erg vermoeiend… wat kan ik er aan doen..?

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Dan zou ik het wel doen. Ik ga die van mij wakker houden tot 9 😅
Ik heb geen overbruggingsdutje gedaan maar haar om half 9 in bed gelegd en ze sliep binnen 5 minuten. Nu hopen dat ze tot 10 slaapt, dan om 13.00 uur weer in bed waarna ze het hopelijk vol kan houden tot half 7😬. Proberen hier het 2(al niet gelukt door vroeg wakker worden)-3–3.5 ritme aan te houden aangezien ze haar laatste dutje weigert.

één jaar geleden

Reactie op Demner

Ik heb geen overbruggingsdutje gedaan maar haar om half 9 in bed gelegd en ...
Ik ga met je mee hopen!! Ja rot is dat hè. Hier dat laatste dutje gaat soms nog wel. Maar dat is meestal nog geen 15 min. Blijft puzzelen met die kleintjes 😅

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Dames.. mijn kleine wordt vaak wakker in de nacht is wel gelyk stil te krij ...
Uuhhmm leren zelf speen te pakken of cold turkey stoppen met speen? Kan ongeveer 2/3 dagen duren dan zijn ze er aan gewend

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Uuhhmm leren zelf speen te pakken of cold turkey stoppen met speen? Kan ong ...
Hy kan zn speen nog niet echt in zn mond doen ..,cold turkey? Ga ik even opzoeken

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Hy kan zn speen nog niet echt in zn mond doen ..,cold turkey? Ga ik even op ...
Ja ik heb dat gedaan toen hij 4 maanden was. Liep steeds s nachts naar z’n kamer om die speen er in te doen. Dat was ik snel beu 😅

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Hy kan zn speen nog niet echt in zn mond doen ..,cold turkey? Ga ik even op ...
https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/speen-afbouwen/

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Dames.. mijn kleine wordt vaak wakker in de nacht is wel gelyk stil te krij ...
Geloof me het is het echt waard om te stoppen. Het is even doorbijten maar daarna er niet meer uit moeten voor die stomme speen is zo fijn. M’n eerste had lang een speen. Hoe vaak ik er wel niet uit moest s nachts… . Ook als ze de speen zelf in hun mond kunnen stoppen, moet je er nog wel eens heen. dan ligt ie weer onder bed, dan weer in de slaapzak 🙈. Mijn kleinste heeft geen speen, echt heel fijn! Maargoed, Het afleren van de speen is wel even rot. Succes 🍀

één jaar geleden

Reactie op Demner

Ik heb geen overbruggingsdutje gedaan maar haar om half 9 in bed gelegd en ...
Vandaag ook weer een vroege vogel 🥱 maar heb haar wel in bed laten liggen tot 6.30 (ze lag lekker te praten en te chillen). Ik heb haar ook geen powernap laten doen maar ze is tegen 9.00 naar bed gegaan bij m’n ouders. Ze was wel moe maar hield het best wel goed vol vanmorgen. Hopelijk slaapt jouw kleintje nog lekker!

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Dan zou ik het wel doen. Ik ga die van mij wakker houden tot 9 😅
En is het gelukt om je kleintje wakker te houden tot 9?

één jaar geleden

Reactie op Miezie

En is het gelukt om je kleintje wakker te houden tot 9?
Jaaa alleen wel wakker na 30 min slaap 😬🙈

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Jaaa alleen wel wakker na 30 min slaap 😬🙈
Oef … dat is wel kort. Zal dat komen omdat hij te moe was voor het slapen? Ach het blijft altijd maar gissen!