208 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Ik zou 6.00 ook fijn vinden. M’n zoontje werd altijd om 6 uur wakker toen h ...
Hoe laat gaat ze bij jou naar bed? Want door het vroeg wakker worden icm met 3 slaapjes die helaas ook niet heel lang zijn kom ik steeds rond 18:00 uit om naar bed te gaan anders is ie te lang wakker. Ja gebeurt zeker veel, veranderen zo snel!

één jaar geleden

Vanmorgen was het 4 uur🤯 lag gewoon te spelen in bed.. ruim een uur wakker geweest en uiteindelijk van 5 tot 6 toch nog wat geslapen

één jaar geleden

Reactie op Jansje22

Hoe laat gaat ze bij jou naar bed? Want door het vroeg wakker worden icm me ...
Ik voed haar rond half 7 en dan ligt ze iets na zevenen op bed. Ze slaapt dan meestal rond 19.15/19.20. Ik voed haar nog wel rond half 11 (bv) maar ga daar binnenkort mee proberen te stoppen omdat ik het idee heb dat ze dat niet meer nodig heeft. Op zich lukt het altijd wel om haar tot half 7 tevreden te houden. Een enkele keer (bijv toen ze vanaf 14.45 al wakker was op het kdv) gooi ik haar eerder op bed omdat ze het niet redt.

één jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

Vanmorgen was het 4 uur🤯 lag gewoon te spelen in bed.. ruim een uur wakker ...
😣 oef dat is wel vroeg. Vannacht weer nieuwe kansen voor ons allemaal! M’n dochtertje heeft niet zoveel geslapen vandaag omdat ze zichzelf steeds wakker hoestte. Belooft wat voor vannacht 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Miezie

😣 oef dat is wel vroeg. Vannacht weer nieuwe kansen voor ons allemaal! M’ ...
Aaah zielig! Hopelijk heeft ze snachts wat minder last van der keeltje😊

één jaar geleden

Aaawh! Hopelijk vannacht beter geslapen/minder hoeven hoestte. Hier was meneer ineens z’n 1,5 uur wakker rond 2:00, toen sliep ie werd ie toch rond 5:00 even wakker, weer in slaap gekregen tot 6:30 😴

één jaar geleden

Reactie op Jansje22

Aaawh! Hopelijk vannacht beter geslapen/minder hoeven hoestte. Hier was men ...
De myne ook precies om 2 wakker geworde 😓

één jaar geleden

Reactie op Jansje22

Aaawh! Hopelijk vannacht beter geslapen/minder hoeven hoestte. Hier was men ...
Och dat was geen beste nacht! Heb je hem nog gevoed? Kan je nog een beetje bijslapen vandaag overdag? Ik ben gisteren gestopt met de 22.30 voeding dus mevrouw was om 4.20 wakker. Scheelt eigenlijk niet zoveel als een nacht dat ik haar wel voed om 22.30. Had even de hoop dat ze weer ging slapen maar nee.. 5.10 gevoed. Toen nog even geslapen tussen half 6 en half 8. Helaas ik niet omdat m’n zoontje ook vroeg wakker werd. 😝

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

De myne ook precies om 2 wakker geworde 😓
Grappig dat jullie kindjes allebei om 2 uur wakker werden vannacht! Echt vroeg. Daarna hopelijk wel weer in slaap gevallen?

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Grappig dat jullie kindjes allebei om 2 uur wakker werden vannacht! Echt vr ...
Na 1,5/2 uur pas.. hij wordt wel elke nacht minimaal 5/6 x wakker voor de speen.. echt slopend..

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Och dat was geen beste nacht! Heb je hem nog gevoed? Kan je nog een beetje ...
Nee helaas. Ja toen bleek dat ie niet verder kon slapen voeding gegeven maar hielp eigenlijk niet echt, daarna nog vaak terug gemoeten hij blijft ook maar op z’n buik draaien ineens heel irritant want hij kan nog steeds niet zelf terug en op z’n buik gaat ie niet slapen. Dat scheelt idd niet veel, wij doen om 23:00 ook niet meer kun je tenminste nog op tijd naar bed en het maakte weinig tot geen verschil. Oh fijn dat ze nog wel even paar uur heeft gemaakt daarna. Haha oh das dan wel weer jammer dat jij niet ook nog even kon slapen 🫣 Ik heb helaas dadelijk avonddienst en Noud moet naar de opvang dat wordt ook 3x niks ben ik bang. Overdag slapen is nu ook ineens dramatisch net ook non stop terug gemoeten om even op te pakken en sussen. Kan jij nog beetje bijslapen?

één jaar geleden

Reactie op Jansje22

Nee helaas. Ja toen bleek dat ie niet verder kon slapen voeding gegeven maa ...
🙌🏻 6.10 vandaag! Vanaf 19.10. Gisteren heeft ze maar 2 slaapjes gedaan. Heb al eerder gemerkt dat dat helpt maar vaak komt het gewoon niet uit en moet ik haar te lang wakker houden. Ze was gisteren wel wakker tussen half 4 en 7. Heb haar om 18.25 gevoed. M’n vriend kreeg een hoestbui in de badkamer om 5.00 en toen hoorde ik haar even wat geluidjes maken 😵maar daarna weer in slaap gevallen. Hoe was jouw avonddienst en slapen van Noud? Ik kon dit wel even gebruiken. Had gisteren geen mogelijkheid om bij te slapen.

één jaar geleden

Reactie op Miezie

🙌🏻 6.10 vandaag! Vanaf 19.10. Gisteren heeft ze maar 2 slaapjes gedaan. H ...
Hoe doe jij dat dan met 2 slaapjes? Vandaag 05:30 wakker.. laten spelen in bed tot 06:15, maar nu is ze alweer helemaal van de rel en heb ik haar weer in bed gelegd. Als ze zo vroeg wakker is red ze het absoluut niet op 2 slaapjes. Ze slaapt steeds een uur.. dus zal rond 08:30 weer wakker zijn. Haar Wakkertijd is 2,5 tot 3 uur

één jaar geleden

Hier ook weer een keer een goede nacht na 4 nachten tot half 6. Vanochtend wakker moeten maken om kwart voor 7

één jaar geleden

Reactie op Miezie

🙌🏻 6.10 vandaag! Vanaf 19.10. Gisteren heeft ze maar 2 slaapjes gedaan. H ...
Oh beter! Ja klopt hier ook wel een gemerkt vooral toen hij 2 goede slaapjes van 1,5 uur deed. Maar komt inderdaad vaak niet uit. Lastig hè! Ik heb hoop dat wanneer hij rond de 8/9 maanden is we het 2-3-4 ritme kunnen doen en dat ie dat hopelijk goed volhoudt. Nou hier was vannacht best oké, een keer wakker rond 2:30, toen flesje gehad en verschoond had het misschien ook wat fris dus dikkere slaapzak aangedaan. En ging ie weer bed door draaien/tijgerstand. Maar ging nu niet klagen en ineens bedacht ie ik kan zo ook wel slapen haha. Gisterenavond sliep ie ook al ineens op z’n zij, Naja prima! En hij werd pas rond 6:30 wakker, lag gisteren ook later te slapen had nog een laat slaapje op de opvang gedaan. En nu vanmorgen na even wel te tijgeren in bed en twee keer terug leggen is ie ook op z’n buik/zij in slaap gevallen. Haha oh dan krijg je het even Spaans benauwd hè, die van mij kan soms zo achteloos luid doen ook als ie slaapt. Snap ik fijn dat je ook goed hebt geslapen! Avonddienst is helaas tot 23:00 dus voordat ik goed en wel in bed lig is t al vrij laat 🫣

één jaar geleden

Reactie op Marsje

Hier ook weer een keer een goede nacht na 4 nachten tot half 6. Vanochtend ...
Oh zelfs wakker moet maken, fijn!

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Na 1,5/2 uur pas.. hij wordt wel elke nacht minimaal 5/6 x wakker voor de s ...
Oooh jemig dit lijkt me heel erg pittig! Ik kom zelf vaak moeilijk weer in slaap als onze kleine weer wakker is geworden😅. Kan jij tussendoor nog wel een beetje slapen dan? Onze dochter was vannacht om kwart over 4 wakker en toen weer om kwart over 6 en toen laten spelen in der bedje tot 6.30. Dus al met al viel het bij ons mee. Wat ik me dus wel afvraag waarom is dit ineens🤷🏼‍♀️. Ze sliep tot vorige week donderdag gewoon door tot 6.30/7.00, ik begrijp er soms helemaal niks van😂

één jaar geleden

Het was vanochtend 10 voor 6! Maar het zet nooit door een zo'n dagje 🙈

één jaar geleden

Even advies gevraagd. Zoontje 7 maanden vanochtend wakker om 5:15. Powernap van 10 min om 7:30. Ochtend slaap 9:15-10:00. Middag slaap 12:45-14:40. Derde dutje lukt meestal niet. Hoe laat naar bed doen..?? Kleine sidenote: hij is vaak anderhalf uur wakker s nachts/huilen

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Even advies gevraagd. Zoontje 7 maanden vanochtend wakker om 5:15. Powernap ...
Tja elk kindje is anders. Toen ik vrijdag m’n dochtertje ophaalde van het kdv om 17.00 was ze al wakker vanaf 14.45. IK heb haar toen wakker gehouden tot 18.30, toen voeden en naar bed. Ze sliep wel een goede nacht toen en het viel me niet tegen hoe moe ze was om 18.00. Het is een beetje uitproberen denk?