208 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Tja elk kindje is anders. Toen ik vrijdag m’n dochtertje ophaalde van het k ...
Ja dat is zo. Ik ben zo aan het stoeien met die wakkertijden. En nee ik kijk niet of ze moe zijn of niet want ze laten het bij mij pas zien als ze echt er doorheen zitten 😬 en dan is het te laat. Dus meestal hou ik een wakkertijd van 3.5 uur aan na het middag slaapje. Maar ja als je dan om 5:15 wakker bent haha dat is ook niet helemaal de bedoeling 😅

één jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Hoe doe jij dat dan met 2 slaapjes? Vandaag 05:30 wakker.. laten spelen i ...
Hoe ik dat doe 2 slaapjes. Het lukt eigenlijk nooit. Gisterochtend was mevrouw al om 4.20 wakker en heeft toen geslapen van 5.30-7.30. Kijk dan heb je meteen al een goede start en is 2 slaapjes makkelijker te doen. Als ze half 6 wakker wordt zoals jouw meisje vandaag dan lukt het hier niet om 2 slaapjes te doen. Moet zeggen dat m’n dochter gisteren bij m’n schoonmoeder was dus ik heb weinig invloed gehad. Ze werd om half 4 wakker van slaapje 2 en heb haar toen om half 7 gevoed en daarna naar bed. Het pakte goed uit. Vandaag loopt het weer compleet anders.

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Na 1,5/2 uur pas.. hij wordt wel elke nacht minimaal 5/6 x wakker voor de s ...
Oef dat is wel echt rot! Ik zou echt overwegen om te stoppen met de speen. Dat is even doorbijten de eerste nacht(en) maar daarna zoveel meer rust in de nachten!

één jaar geleden

Reactie op Marsje

Hier ook weer een keer een goede nacht na 4 nachten tot half 6. Vanochtend ...
Wow wat een luxe! 🤩

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Wow wat een luxe! 🤩
Ja dat was heerlijk. Alleen was mama vanaf half 6 wakker🤣

één jaar geleden

Zullen we hopen dat we morgen allemaal tot minimaal 6:00 kunnen slapen? (Ze slaapt overdag sinds een paar dagen ook niet meer langer dan 35 min) dus hou mn hart vast😂

één jaar geleden

Reactie op Marsje

Ja dat was heerlijk. Alleen was mama vanaf half 6 wakker🤣
Haha zal je net zien! 😝

één jaar geleden

Reactie op shrlll

Zullen we hopen dat we morgen allemaal tot minimaal 6:00 kunnen slapen? (Ze ...
Ja ik hoop met je mee! Oef dat is wel heel kort voor een slaapje. Heb je een idee hoe dat komt? Hier weer twee slaapjes gedaan vandaag. Niet omdat ik dat wilde maar omdat ze weigerde haar derde slaapje te doen. Ze was helemaal gesloopt toen ze ging slapen. Ze huilt eigenlijk nooit maar toen wel. Zo sneu. 😔 Welterusten allemaal!

één jaar geleden

Hier nu ook al Paar dagen rond 5.30/6.00 u wakker😞😞😞😞 dit is wel echt vermoeiend. Die van mij zit ook in haar 3 H fases in de oei ik groei app. Wellicht licht het daaraan👌 hoop dat het in iedergeval een fase is

één jaar geleden

Hier al 5 weken (met uitzondering 1 nacht in de week) elke nacht anderhalf uur wakker s nachts. En als dat niet is dan is hij om 5 uur wakker. Ik ben echt ten einde raad. Ik heb echt werkelijk geen idee. Vannacht spande wel de kroon. Baby wakker van 245-400 en peuter wakker vanaf 500 😵‍💫 baby om 600 wakker

één jaar geleden

Hier ook nog steeds elke ochtend half 5, 5 uur wakker. Aantal weken nu. Ze heeft dan echt honger dus ik vrees dat het hier geen fase is

één jaar geleden

Reactie op brennie38

Hier al 5 weken (met uitzondering 1 nacht in de week) elke nacht anderhalf ...
Jeetje wat een nacht… 😱! Snap dat je ten einde raad bent, dat slaaptekort nekt je gewoon. Slaapt hij overdag (te)veel? Misschien heeft iemand hier een tip voor een goede slaap coach?

één jaar geleden

Oh boy ja helaas hier ook vroeg! En daarna 8:20 KO in de kinderwagen en aangezien ze overdag ook zo weinig slaapt wilde ik haar niet wakker maken. Wat gaat nou voor he? Ritme of slaap🥲

één jaar geleden

Reactie op shrlll

Oh boy ja helaas hier ook vroeg! En daarna 8:20 KO in de kinderwagen en aan ...
Misschien moeten we vanavond even een ‘uitslaapdansje’ doen om het af te dwingen. 🙂 Helaas ook 6 uur niet gehaald. Madame kwam al om 4.15 en ging gewoon huilen. Ik werd ook nog wakker in een nat bed door lekkende borsten (ben aan het afbouwen) dus heb haar maar meteen gevoed. Daarna heeft ze nog wel even geslapen tot 6. Ze heeft nog steeds last van een hoest en haar keeltje klinkt heel droog en pijnlijk. Tja te veel slapen, te weinig slapen, onze babys blijken erg gevoelig voor afwijkingen. Jammer genoeg krijg je er geen (slaap) handleiding bij! Ik zou haar nog even lekker laten slapen. Als je zeker wist dat het hielp dan zou ik haar wakker maken maar het blijft een beetje gissen waar je goed aan doet. Ik ga nog even m’n bedje in, o nee ik ben aan het werk! 😝 Succes vandaag

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Misschien moeten we vanavond even een ‘uitslaapdansje’ doen om het af te dw ...
Oh pittig ook wel dat afbouwen lijkt me! Helaas ging mijn dame borst weigeren na 3 mnd dus dat liep gauw terug dus geen afbouw ellende gehad. Hahaha ik hoor graag of je dansje is gelukt! Sterkte met werken🥲❤️

één jaar geleden

Hier vanmorgen iets over 5 (maar ook wel beetje mijn eigen schuld, omdat ie 18:15 er in lag maar hij deed gisteren 3x slaapjes van 35-45 minuten 😅) dus weinig andere keus dan 🫣 maar dus bijna 11 uur achtereen geslapen vannacht 🤗 Maar na de fles wilde hij toch nog slapen, helaas na 20 minuten wakker van een poepbroek 🥲 Hij is nu ook niet meer zo druk aan het doen in bed, volgens mij heeft ie nu geleerd om terug te draaien van z’n buik naar rug (eindelijk haha). Draait nu ook ergens in de loop van de nacht zelf of z’n buik en slaapt zo verder 👌🏼 @mieze sneu hè als ze zo moe zijn maar slapen niet lukt. Hopelijk vannacht wel beetje goed geslapen? Ja komt zo nauw idd soms allemaal heel irritant haha. Oh afbouwen ja, is ook lastig tijd lang idd ook dat baby sliep en ik wakker werd omdat alles nat was 🥲 hopelijk snel ook weer wat fitter. @shrlll slaap denk ik, als ze oververmoeid raken is t helemaal lastig om ze nog te laten slapen. Wel fijn dat ie nog in de kinderwagen slaapt 👌🏼

één jaar geleden

Hier was het half 6 weer feest en ze slaapt nu weer in mn armen. Alles. Is. Een. Fase👍🏻

één jaar geleden

Hier een redelijke nacht gehad. Hij is 3x geweest en ben gelijk gaan wrijven over z’n rug. En dat hielp. Hij viel gelijk weer in slaap. Rond 6:15 wakker en om 6:45 uit bed gehaald. Hier rolt hij ook eindelijk van buik naar rug terug. Heeft zeker 6 weken geduurd 😵‍💫

één jaar geleden

Weer veel vroege vogeltjes vanmorgen zo te lezen! Fijn dat jullie kindjes weer terug kunnen draaien naar de rug. M’n zoontje heeft dat ook zo erg gehad. Zo vaak terug moeten draaien in de nacht. M’n dochtertje heeft dat niet. Onze dame was om 5.45 wakker (en ik had geen lekkende borsten 🙌🏻). Was daar eigenlijk wel blij mee na de 4.15 van de dag ervoor. Hier dus ook bijna 11 uur achter elkaar geslapen, vind dat wel heel knap. Ik had gisteren een verjaardag, lag tegen twaalven in bed (ik was kapot). Heb nog wel 2 uurtjes kunnen pakken vanmorgen tussen 7 en 9 toen m’n man met de kleintjes naar beneden ging (en ik de oordoppen in). Dat is we heel lekker! @Jansje, wat vervelend dat je zoontje zulke korte slaapjes heeft overdag. Heeft ie dat nooit gedaan? @shrill ja fases… 😂 Succes weer vandaag dames!! Ons meisje ligt alweer voor haar tweede slaapje.

één jaar geleden

Hier lijkt de rust er weer te zijn. 2x 0615u en 2x 0645u wakker. Hij kan nu ook weer nieuwe dingen. Trekt zich op aan de bank en gaat op z'n knieën zitten in de box. Dus denk dat het slechte slapen daar mee te maken heeft gehad.