208 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Weer veel vroege vogeltjes vanmorgen zo te lezen! Fijn dat jullie kindjes w ...
Oh fijn! Hier nu 4:15 maar luier lekte en daarna dan toch willen drinken dus beetje overstuur duurde dus weer even voor hij de slaap kon pakken. Ja snap ik doen wij idd ook wel eens om ieder beetje bij te slapen. Ja hiervoor ook wel eens, maar ging juist laatste tijd beter 🥲

één jaar geleden

Vertel ik van de week dat het eindelijk weer lekker gaat qua wakker worden in de ochtend. Is het nu alweer 2 dagen rond half 6. Hoe gaat het bij jullie

één jaar geleden

Reactie op Marsje

Vertel ik van de week dat het eindelijk weer lekker gaat qua wakker worden ...
Zal je net zien! Hopelijk gaat het snel weer beter. Hier is het drama, elke keer zo vroeg wakker. na al tijden zonder nachtvoeding, opeens weer honger in de nacht. Vanmorgen werd ze 4.20 wakker 😣. Pfff

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Zal je net zien! Hopelijk gaat het snel weer beter. Hier is het drama, elk ...
Bij mij ook. Tussen 4 en 5 elke dag

één jaar geleden

Hier was t ook drama, maar hij is ziek (buikgriep) wij allemaal. Flinke koorts. Pittig wel ziek zijn met ziek kindje. Vannacht/vanavond meerder keren wakker kort, en een keer na poepbroek daarna 2 uur wakker geweest en bleef maar tijgeren/kruiphouding in bed doen tot ie uiteindelijk in slaap viel. Daardoor dan wel tot 6:50 geslapen iig 😅

één jaar geleden

Reactie op Jansje22

Hier was t ook drama, maar hij is ziek (buikgriep) wij allemaal. Flinke koo ...
Oh wat sneu voor voor je zoontje en voor jullie allemaal. Beterschap ❤️‍🩹

één jaar geleden

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het opeens 2 dagen goed. Hoor haar soms vroeg wat kletsen en valt daarna weer in slaap tot 7 (!) uur. Maarja, weet uit ervaring dat het morgen zo weer anders kan zijn… Nu ze later wakker is lukt 2 slaapjes ook en ze houdt het eigenlijk heel goed vol tussen slaapje 2 en de nacht slaap. Vanmiddag was ze wakker tussen half 4 en 7 uur. We gaan zien hoe lang het duurt 🤞🏻. Jansje, hoe gaat het met de ziekenboeg? ❤️‍🩹

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het opeens 2 dagen goed. Hoor haar som ...
Hier nu ook toevallig 2 nachten achter elkaar 07:30 en 07:20. Ook kan ze sinds die 2 dagen kruipen. Wellicht heeft ze nu meer rust in dr hoofd? 😅 ben benieuwd morgen 🙉

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het opeens 2 dagen goed. Hoor haar som ...
Oh fijn!! Hij is nog flink moe van t ziek zijn misschien dat ie daardoor ook al tijdje overdag niet goed sliep (poepte laatste week ineens 4/5x per dag ook weleens bij slaapje wakker. Laatste nachten, juist rond 2:00 vaak wakker en duurde echt lang voor ie weer in slaap viel, daardoor sliep ie dan wel weer tot 7:00 haha. Maar hij probeert veel om in kruipstand te komen en wat op te trekken dus zal er ook wel mee te maken hebben haha.

één jaar geleden

Reactie op Jansje22

Oh fijn!! Hij is nog flink moe van t ziek zijn misschien dat ie daardoor oo ...
Aah het is ook niet niks, ziek zijn voor zo’n kleintje. Hopelijk zijn jullie ook weer hersteld. Hoop dat je zoontje de nachten snel weer wat beter gaat slapen. Er gebeurt ook zoveel in de ontwikkeling, zal er zeker mee te maken hebben. 🍀🍀

één jaar geleden

Bij mij slapen de kids in de zomer altijd minder lang en in de winter langer. Zomertijd is volgens mij niet onze favoriet qua slapen😁

één jaar geleden

Hier gaat het na 3 dagen half 6 ook weer beter. Het is inmiddels weer 0615u en vanochtend zelfs 0645u wakker moeten maken. Het ontwikkelen heeft zeker een rol bij het vroege wakker worden merken wij.

één jaar geleden

Vanochtend begon de baby om 4:45 te huilen. Schone luier gegeven en flesje. Toen heb ik hem om 7:30 wakker gemaakt en de peuter sliep ook tot 7:30 🥳🥳

één jaar geleden

Hoe is het dames? Hier helaas nog steeds hetzelfde😒

één jaar geleden

Reactie op shrlll

Hoe is het dames? Hier helaas nog steeds hetzelfde😒
Gisteren doorgeslapen rot 07:00 vanmorgen om 06:00 fles en doorgeslapen tot 07:30 🎊

één jaar geleden

Wisselend hier. Zit nu ook in sprong 6. Wordt nog wel eens om 5:00 wakker en blijft dan heel stil, wel allemaal druk doen in bed maar niet huilen ofzo. Soms helpt flesje geven dan en slaapt ie nog door tot 7:00 en soms niet 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Hier ook, ook al gaat ze later naar bed 🙂🙂🙂 half 6 is laat tegenwoordig...

één jaar geleden

Hier blijft het ook wisselend. Vanochtend was het kwart over 5 en wilde hij niet meer slapen. Andere dagen slaapt hij tot over 6en. Soms wordt hij vroeg wakker en valt weer in slaap. Geen peil op te trekken momenteel.

één jaar geleden

Reactie op shrlll

Hoe is het dames? Hier helaas nog steeds hetzelfde😒
Hmmm balen Shrill en Jansje en Elske. Marsje, fijn dat het soms beter gaat. Over het algemeen gaat het hier weer beter met af en toe een vroege uitschieter. Meestal wordt ze tussen 6 en 6.15 wakker, daar ben ik prima mee. We zijn over op 2 slaapjes overdag en zijn als vanzelf op het 2-3-4 ritme terecht gekomen. Soms als ze haar tweede slaapje slecht slaapt overdag en toch een derde nodig is dan merk ik meteen dat ze vroeger wakker is de volgende ochtend. Daarnaast geef ik haar nu om 1700 avondeten en om 1830 de laatste borstvoeding. Eerst gaf ik om 1745 haar prakje en daardoor had ze logischerwijs minder trek in melk om 1830 en sliep ze minder vast. Ze wordt ook nog steeds wel eens zomaar vroeg wakker maar gelukkig is dat nu een uitzondering op de regel. We zitten nog niet in sprong 6, ben benieuwd wat ons dat gaat brengen! Op een goede nacht!!

één jaar geleden

Reactie op Stacey S

Hi allemaal, Wij hadden hier ook echt last van dat ons zoontje om 05:00/ ...
Ik wilde nog even laten weten dat ik nav je berichtje ook een powernap van 15 min om 17:00u heb ingelast zodat hij om 19:00u naar bed kan ipv 18:00u. Vanochtend werd hij om 6.45 wakker (voor het eerst sinds 2 weken uberhaupt na 6u). Ben benieuwd of het aanhoudt, maar in elk geval bedankt voor het delen van je verhaal!