8 Reacties

één jaar geleden

Hoi hoi! Het kan zijn dat het inderdaad tandjes zijn, dan is warme melk niet zo fijn en gaan ze andere dingen juist wel eten. Dit had mijn dochter ook. Wel zou je kunnen proberen iets te schuiven in je flessen om te zien of hij ze zo wel op drinkt? Dan kom je waarschijnlijk op 3 flessen uit. Wij hebben de 12.00 fles eruit omdat ze die niet meer dronk en nu krijgt ze dan gewoon brood en fruit. Rond 15.00 een flesje en dan voor het slapen gaan nog eentje!

één jaar geleden

Een fles minder zou ik wel kunnen proberen, ja… Dat van de warme melk wist ik niet! Bedankt voor je advies 🧡

één jaar geleden

Ja de ene keer kunnen ze het wel pakken en de andere keer niet, maar ‘koude’ dingen zijn het lekkerst als ze last hebben van de tandjes. Als je denkt dat hij te weinig vocht binnen krijgt doordat je een fles minder geeft kan je bijv wat extra fruit geven, ook gelijk verkoelend! Laat je weten hoe het gaat?

één jaar geleden

Ik heb vandaag een fles minder gegeven. 06.00 fles 10.00 fruit (banaan) 12.15 fles + brood 18.00 fles + avondeten Hij was bij z’n opa vandaag en die had niet door dat hij tussendoor ook nog wel een broodkorstje mocht. Hij had ‘s avonds dus flinke honger. Oeps… Wel alle drie de flessen helemaal op! Een fles minder is dus een goed idee geweest. En ook eerst de fles en dan het andere eten. Vandaag ging dus goed! :)

één jaar geleden

Wat fijn om te horen! Hopelijk blijft het zo!

één jaar geleden

Hee! Fijn dat het goed ging. Maar mocht je weer het probleem krijgen... Ik heb hetzelfde. Onze zoon wil nog maar 1 fles, alleen de ochtend. Contact met consulatiebureua gehad. Die zeggen.. zolang hij ze zelf weigert en verder tevreden is, kun je er niks anders aan doen. Klein beetje kwark en als die verder goed eet; prima zo! Dus mocht je nog eens voor t dilemma komen...

één jaar geleden

Reactie op Herfst27

Ik heb vandaag een fles minder gegeven. 06.00 fles 10.00 fruit (banaan) 1 ...
Hier ook ongeveer dit schema. Ze zit al twee maanden op drie flesvoedingen. Sinds deze week twee flesjes en één keer pap in de ochtend. 7:00 pap (van 165 flesvoeding) 10:00 fruit + water 11:30 broodje + water 12:00 fles (200) 15:00 tussendoortje (cracker of maisstengel) + water 16:30 avondeten + water 18:30 fles (200) Daarna slapen

één jaar geleden

Reactie op Wondertje1234

Hee! Fijn dat het goed ging. Maar mocht je weer het probleem krijgen... Ik ...
Gek, hè! Fijn dat het bevestigd wordt door het CB.