11 Reacties

één jaar geleden

Ik gebruik wel een helm voor mijn dochter van 10 maanden. Wij hebben een helm van bobike..

één jaar geleden

Wij gebruiken ook een helm. Wij hebben hem ook van bobike.

één jaar geleden

Ai ja dat zou ik zeker wel doen. Ik doe echt een helm op. Heb er ook eentje van Bobike met bootjes erop en ‘Ahoy!’ lol. Ik moet er niet aan denken dat je dan valt en dat het koppie zo op de straat komt…

één jaar geleden

Wij hebben ook een helm voor onze dochter. Wij hebben hem van Urban Iki.

één jaar geleden

Dankjewel🙌

één jaar geleden

Het is in NL niet verplicht, maar ik zou het zeker wel adviseren! Mijn kids (3 jaar en 9mnd) hebben allebei een helm op (bobike), op de fiets. En mijn oudste ook als ze zelf fietst op haar (loop)fiets of step. Heb ooit eens een documentaire gezien over niet aangeboren hersenletsel en daarin kwamen ook de kinderen voorbij die een ongeluk hadden gehad met de fiets in het verkeer. Beschadiging aan je hersenen is blijvend, artsen kunnen dit niet beter maken zeg maar... Helaas is het nog geen gewoonte in NL om met helm op te fietsen, hopelijk gebeurd dit wel of wordt het snel verplicht zodat ik later niet in strijd hoeft met mijn kinderen dat ze een helm op moeten. Want denk dat als ze ouder worden dit wel gaat komen door groepsdruk op school. (Stom/niet stoer/kinderachtig/enz.)

één jaar geleden

Ik ga zeker weten een helm gebruiken. Verbaasd me dat dit nog niet wettelijke geregeld is

één jaar geleden

Ik wil er ook 1tje gaan aanschaffen maar er is zoveel keus en ben er nog niet uit welke helm het word.

één jaar geleden

Ja wij gebruiken altijd een helm. Begrijp inderdaad niet waarom het nog niet verplicht is. Wij hebben hem net zoals onze stoel van iki urban.

één jaar geleden

Ik heb er 1 van Bobike besteld! Ik ben benieuwd 😊

één jaar geleden

Ik heb gisteren deze voor mijn dochter van 10 maanden besteld Urban Iki Helm Sakura Pink Mt. XS. Ik vond hem zo'n mooi zacht kleurtje hebben 😊