8 Reacties

5 maanden geleden

Nee geen tips, maar sorry ik krijg een error bij het feit dat je de kamer uitgaat en naar beneden gaat. Boek dan een kamer met terras of balkon.

5 maanden geleden

Reactie op C hantal

Nee geen tips, maar sorry ik krijg een error bij het feit dat je de kamer u ...
Ik vroeg om tips, niet om kritiek😉

5 maanden geleden

Alecto Smartbaby 10 heb ik. Kun je bij wijze van spreke aan de andere kant van de wereld meekijken als de camera in de lader zit. Heel fijn. Mijn vriend kijkt af en toe mee vanuit zijn werk om even te genieten van de kleine! En totaal niet duur:)

5 maanden geleden

Dit is hem

5 maanden geleden

Reactie op C hantal

Nee geen tips, maar sorry ik krijg een error bij het feit dat je de kamer u ...
Ik ben het met je eens, niks geen kritiek, better be safe than be sorry.. 😘 of regel een oppas voor de kleine. Ik laat mijn kleine thuis ook niet alleen op bed dan zeker niet in een hotelkamer waar andere medewerkers ook een sleutel van kunnen hebben

5 maanden geleden

Reactie op Njoy1991

Ik ben het met je eens, niks geen kritiek, better be safe than be sorry.. � ...
Dankjewel, ik voel me er ook niet slecht bij dat ik het zeg maar vind het niet kunnen. Ook op vakantie kan je opties nemen tot je hotelkamer, ervaring mee.

5 maanden geleden

Ik zou idd ook mijn kleintje niet op de hotel kamer alleen laten.. dan idd met een balkon of meenemen dan maar. Maar zoals iemand anders al zei.. better safe than sorry vooral als er andere ook toegang hebben tot de kamer 😨 Overigens een hele fijne vakantie! Wij zijn nu voor de 2de keer op vakantie in het leven van ons kleine mannetje en hij vind het heerlijk! De vakantie de omgeving het vliegen alles vond hij helemaal fantastisch! En op vakantie is je ritme altijd wel anders 🫶

5 maanden geleden

Hee, wellicht via een goede app via je telefoon. Of een “echte camera” kopen op bol. Mijn vriendin doet het nml al jaren met zon soort camera. Heb je wel wifi nodig en een telefoon Bekijk Calex Slimme Bewakingscamera voor Binnen - Wifi IP Camera - Beveiligingscamera met Nachtzicht en 2-Weg Audio - Indoor - 1080p (Full HD) - Wit op: https://www.bol.com/nl/p/calex-slimme-bewakingscamera-voor-binnen-wifi-ip-camera-beveiligingscamera-met-nachtzicht-2-weg-audio-indoor-1080p-wit/9300000016120172?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp